כיצד דיקור סיני עוזר לכאבי בטן?

כיצד דיקור סיני עוזר לכאבי בטן?

לא פעם אנשים חווים תחושת כאבי בטן, בין אם זה באופן נקודתי ובין אם זה באופן קבוע, אשר יכולה להשפיע על התפקוד היומיומי שלהם. מדובר על כאבים שנובעים מסיבות שונות. אלה כאבים שאם לא מטפלים בהם, הרי שההשפעה שלהם עלולה להקצין ויתרה מזו, היא יכולה להיות קריטית, לא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינה נפשית.

הרבה מאוד אנשים שחווים כאבי בטן, מעדיפים לפנות לרופאים בשביל שיצלמו, יאבחנו ויספקו להם טיפול כזה או אחר. העניין הוא, שלא פעם קשה לאבחן ממה נובעים הכאבים ולא פעם גם אחרי שמאבחנים, לא בהכרח אפשר לקבל את הטיפול הנכון. כלומר, גם אם האבחון הוא נכון זה עדיין לא אומר שהטיפול שניתן הוא טוב ומקצועי.

הפתרון הוא לחפש אופציות טיפוליות אחרות. דוגמא טובה לכך, זה טיפול של דיקור סיני. בשביל להבין איך הטיפול יכול לעזור במקרים של כאבי בטן, חשוב להבין מה זה בכלל דיקור סיני.

כפי שאפשר להבין, מדובר בטיפול שמגיע מסין העתיקה, והוא משלב בין איזון נפשי לאיזון גופני. במילים אחרות, אם הרפואה המערבית, הקונבנציונאלית מתייחסת אך ורק לכאב שהגוף מרגיש, הרי שרפואה סינית בכלל ובפרט דיקור, מתייחס לקשר שבין הגוף לנפש. המטרה היא לשחרר אנרגיות, לשחרר לחצים ומתחים, על מנת לתת לגוף אפשרות להירפא. השחרור נעשה, בין היתר, על ידי שימוש במחטים במקומות שונים בגוף, מקומות בהם האנרגיה עלולה להיות חסומה ולמנוע מהגוף להירפא.

איך זה בא לידי ביטוי בכאבי בטן

כאב בטן יכול לנבוע מסיבות שונות, על פניו, אפשר לחשוב שמדובר בכאב שנובע בגלל צריכת מזון מקולקל נניח. אך במקרים רבים זה רק הסימפטום. הבעיה היא הרבה יותר עמוקה. הכאב עלול לנבוע מלחצים פנימיים, חרדות, מתחים, דברים שהנפש מתמודדת איתם והכאב מוקרן גם אל הגוף.

בשביל להתמודד עם הבעיה באופן מלא, יש לאפשר לנפש להשתחרר, יש לאפשר לאנרגיית החיים לזרום בצורה טובה, וכך נותנים לגוף אפשרות לרפא את עצמו. כל זה בלי להשתמש בכדורים, תרופות וחומרים שונים שיכולים לעשות לו רע.

בשביל לעבור טיפול דיקור סיני בכאבי בטן, יש לפנות אל גורם מקצועי,דוגמא שגי היימר, מומחית בדיקור ברפואה הסינית, בעלת קליניקה בראשון לציון ומספקת טיפולי דיקור סיני לצרכים שונים עבור מטפלים ומטפלות מכל האזור.

לפני תחילת הטיפול, שני בודקת היטב את מצבם של המטופלים שמגיעים אליה, בין אם זה דרך סקירה רפואית ובין אם זה דרך שיחה קצרה, ובהתאם לכך היא מתחילה בתהליך הטיפול, במטרה לשחרר לחצים, לשחרר מתחים ובצורה כזו הדיקור מאפשר להתמודד עם הכאבים השונים, ובפרט כאבי הבטן. צריך להדגיש, שייתכן ויהיה צורך לעבור מספר טיפולים, מספר פגישות, עד שהגוף אכן יירפא.