יתרונות בשכירת חברת ניהול ואחזקת מבנים

 

בניינים רבי קומות כוללים בתוכם עשרות יחידות דיור של דיירים בעלי מוצא, עדה, סגנון ודרך חיים שונים במרבית המיקרים. כל דירה היא יחידה בפני עצמה עם דעות שונות של בעלי הדירה אודות מצב הבניין ורמת התחזוקה שלו.

בשל כל אלו כאשר מנסים לבחור ועד לניהול הבניין או נציג שיטפל בגיוס תשלומי הדיירים, גיוס עובדים דוגמת מנקה, גנן, מאבטח וכדומה, מדובר במשימה לא פשוטה כאשר כל דייר מושך לעתים לכיוון אחר ומי שסובלים הם כלל הדיירים ובעיקר הבניין עצמו שאינו מנוהל כראוי.

הפתרון – חברת ניהול ואחזקת מבנים

הפתרון לכל בעיות אלו הוא על ידי שכירת חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה, בקריות, בנהריה או בכל יישוב בו הבניין שלכם עומד.

חברות ניהול ואחזקה לש בניינים כמו שלכם עוסקות בין השאר בנושאים הבאים:

  • מיסי ועד – איסוף תשלומים מכל הדיירים, גם הבעייתים ביותר על ידי מכתבי עו"ד.
  • גינון – טיפול בגינת הבניין ובעציצים שיש בלובי.
  • ניקיון – אחזקה של צוות ניקיון שעובד בימים ושעות קבועות בבניין ושומר על ניקיון כל הקומות והלובי.
  • אבטחה – במידה ומדובר בבניין עם דירות רבות ועמדת ביטחון ניתן לטפל בגיוס מאבטח לבניין על בסיס קבוע מסביב לשעון.

היתרונות של חברת ניהול ואחזקת מבנים

היתרונות בשכירת שירותי חברת ניהול ואחזקת מבנים בקריות, בנהריה, חיפה או כל עיר אחרת הוא בכך שמדובר על חברה מקצועית שמתחייבת לספק עבורכם מענה בנושאים מרכזיים:

צוות עובדים – אין בעיה של מנקה חולה ולכן הבניין מוזנח שבוע ימים אלא החלפת המנקה באחת אחרת ושמירה על פעילות רציפה בניקיון הבניין. אותו הדבר לגבי הגנן. אם הוא החליט על חופשה ארוכה בחוץ לארץ חזית הבניין לא תהפוך ליער אלא יגיע גנן אחר ויטפל בכך.

עבודה רציפה – שירות אחזקת בניין כולל עבודה בכל שעה, גם כאשר מדובר בלילה ויש בעיה מהותית בבניין דוגמת נזילת מים חמורה או תקלה במעלית. פניה לחברת האחזקה ואיש מקצוע יישלח לטיפול בבעיה.

כסף – אחת הבעיות הגדולות של כל בניין היא תזרים המזומנים שלו. איסוף כספים מדוסר ועל בסיס קבוע, גם מדיירים זמניים או כאלו הנחשבים בעייתיים נעשה בצורה מקצועית על ידי חברת האחזקה ולכן יש תקציב גדול ית רלהשקעה בבניין בתאורה איכותית, גינה מטופחת יותר או שיפוץ המקלט וכדומה.

הוסף תגובה