בניית תפריט מבוסס מוצרי מזון טבעיים

ל ארוחה קונבנציונאלית ניתן להפוך אותה אל ארוחה אורגנית אשר עשויה רק על בסיס של מוצרי מזון טבעיים. ניתן להכין ארוחה על בסיס מוצרי חלב אורגניים או ארוחה על בסיס בשר אורגני ותוספות ובכל מקרה כל ארוחה תצא מעדן. מוצרי מזון טבעיים יותר טעימים מאשר מוצרי מזון קונבנציונאליים מסיבות רבות.

ראשית, מוצרי מזון טבעיים הינם חלק ממעגל טבעי אשר כולל אדמה, אוויר, צומח, חי ובני אדם משום שאין התערבות כימית באף אחד מן המוצרים אלא במקרה קיצוני של חיידק אלים.

שנית, בעלי החיים אשר הם חלק מן מערכת המזון האורגנית חיים במרעה ירוק ופתוח וניזונים מצומח ירוק ותערובת מזון אורגנית.

שלישית, אין מזריקים לבעלי החיים כל אנטיביוטיקה או תרופה אחרת או מדשנים את אדמת הגידולים בדשן מלא בכימיקלים שונים ומזיקים.

 

כמו כן, אין מוסיפים חומרים משמרים, חומרים מייצבים, משפרי טעם, חומרי טעם וצבע או מזרזי גדילה לצומח ולחי אשר גדלים ומופקים לשם הפיכה אל מוצרי מזון טבעיים.

חשוב לשלב מוצרי מזון טבעיים בתפריט המזון שלכם ואף להגיע למצב של החלפה כוללת של כל מוצרי המזון הקונבנציונאליים למען מוצרי מזון טבעיים מזינים, איכותיים, עשירים בטוב ובעלי ערך תזונתי גבוה.

ובמילים אחרות, מוצרי חלב אורגניים מופקים מפרות, כבשים ועיזים אשר גדלו בצורה בריאה ללא התערבות כימית מעשי אדם. בעלי חיים בריאים מפיקים חלב יותר בריא מה שנותן לנו מוצרי חלב אורגניים מזינים בהרבה יותר ובעלי ערך תזונתי גבוה, מלאי סידן ואחרים.

אל מוצרי חלב אורגניים אשר מופקים מן החי יש גם מחלקה שלמה ועשירה של מוצרי חלב על בסיס סויה אשר נוצרו לשם אוכלוסיה אשר רגישה ללקטוז ולאוהבי סויה בכלל.

כך גם העניין דומה בנושא של בשר אורגני. בשר אורגני מופק מבעלי חיים אשר גדלו בצורה טבעית בשטחי מרעה פתוחים ועם תזונה עשירה בכל טוב אורגני.

בשר אורגני שונה לא רק בגדילה של בעלי החיים אלא גם בשיטת האחסון שלו ושמירתו עד קניית הצרכן. אכילת בשר אורגני משביעה הרבה יותר מאשר בעת אכילת בשר קונבנציונאלי ואוכלי בשר אורגני מקבלים הרבה יותר ויטמינים ומרכיבים הכרחיים בעת אכילת מורי מזון טבעיים.

הוסף תגובה