מזון אורגני הופך לנישה פופולארית

בעבר, אכילת מזון אורגני הייתה נחלה של אוכלוסיה מאוד ספציפית בעלת מודעות גבוהה לתזונה וכן בעלת האמצעים הכספיים אשר נדרשים למען העשרת תפריט המזון היומי על ידי אכילת מזון אורגני. כיום,

כל סופר מרקט מציע למגוון הלקוחות שלו מזון אורגני לצד מזון קונבנציונאלי וכן קיימים בכל הארץ רשתות של סופרמרקט אורגני עם מבחר אדיר ועשיר יותר מאשר ברשתות הסופר מרקט הקונבנציונאליות. סופרמרקט אורגני עובד בדיוק באותה דרך כמו סופר מרקט בעל מזון קונבנציונאלי.

 סופרמרקט אורגני מציע את כל מגוון המזונות האורגניים, כמו לדוגמא: פירות וירקות, דגנים, פחמימות מורכבות, פחמימות פשוטות, קצביה, מעדנייה, מאפיה, מוצרי מתיקה, מוצרי חלב ועוד וכל זה תחת הסיסמא של מזון אורגני בריא ומזין יותר.

מזון אורגני אינו יקר כמו בעבר וכיום משפחות רבות בעלי הכנסה נמוכה לצד משפחות בעלות הכנסה גבוהה יכולות לשנות לטובה את תפריט המזון היומי של כל חברי המשפחה למען חיים בריאים וארוכים יותר עם כמה שפחות בעיות בריאותיות גופניות למיניהן.

הפיכת תפריט המזון היומי שלנו למען תפריט אשר מורכב אך ורק על בסיס של מזון אורגני הינו נחשב שינוי לטובת הגוף והנפש שלנו. מזון אורגני הינו בעל מגוון עצום של ויטמינים אשר הכרחיים לכל ימי חיינו. ללא אכילה בריאה ומזינה אנו נסבול מחוסרי ויטמינים מה שיכול להוביל לבעיות ולחולי ואף לבעיות קשות ארוכות טווח.

גוף האדם מייצר לבד רק מגוון מצומצם מאוד של ויטמינים ולכן את כל שאר הויטמינים אנו צריכים לקבל דרך המזון אשר אנו אוכלים ולכן חינוך למען אכילת מזון בריא בעל ערך תזונתי גובה ואחוז גבוה של ויטמינים הנמצאים בו הינו חשוב מגיל קטן ועד מבוגר.

לאורך כל חיינו אנו זקוקים למגוון של ויטמינים בכדי לגדול ולצמוח, לחזק את העצמות שלנו, לחזק את המערכת החיסונית שלנו בכדי שתוכל לעמוד אל מול חיידקים ומזיקים אחרים, שיפור הראייה, העור, מערכת הדם, מערכת הנשימה, מערכת העיכול ופעילות הלב. ויטמינים קשורים לכל עניין בגופינו וכן משפיעים מאוד על המוח ועל פעילות מחשבתית נורמטיבית.

הוסף תגובה