מוצרי מזון טבעיים גם בארוחות גורמה

ארוחות גורמה אפשר להכין בכל מיני דרכים ואחת מהן היא באמצעות מוצרי מזון טבעיים, כמו לדוגמא: מוצרי חלב אורגניים או מוצרי בשר אורגני. ארוחות גורמה אורגניות לא צריכות להיות יותר יקרות או מסובכות מאשר ארוחות גורמה ממוצרי מזון קונבנציונאליים משום שמזונות אורגניים ניתן למצוא כמעט בכל מקום, המגוון עשיר במיוחד וכן המחירים מתאימים לכל כיס.

ניתן לרכוש מוצרי מזון טבעיים כמעט בכל סופר מרקט וכן ישנם מספר סופר מרקטים אשר מוכרים אך ורק מוצרי מזון טבעיים והמגוון הוא עצום. במעדנייה מוצע לקהל הלקוחות מגוון רחב מאוד של מוצרי חלב אורגניים לשימוש יום יומי לצד גבינות אורגניות עשירות יותר בטעמים ובמרקמים שונים וכך גם בקצביה בה מוכרים מוצרי בשר אורגני, כמו חזה עוף, עוף שלם, הודו, בשר בקר וכן מוצרים משלימים, כמו לדוגמא: נקניקיות הודו, נקניקיות עוף וגם פסטרמה הודו. לצד מוצרי בשר אורגני אשר מתאימים יותר לבישול ארוחות גורמה אורגניות, כמו לדוגמא: פרגיות מוכנות, בשר כבש.

האפשרות החדשה של בישול מוצרי מזון טבעיים מטיבה עם אוכלי המזון הטבעי וכן מטיבה גם לחי ולצומח. בעניין של מוצרי בשר אורגני, הבשר אשר אתם קונים נקי מאנטיביוטיקה ומתרופות אחרות וכן בעת הגידול, בעלי החיים ניזונו גם כן ממזון אורגני, לא הוזרקו להם בשום זמן מזרזי גדילה או תוספים כימיקלים בידי בני אדם.

מבחינת מוצרי חלב אורגניים, גם כן בעלי החיים- פרות, כבשים ועיזים, כולן הוזנו בתפריט אשר מורכב ממוצרי מזון טבעיים ולא הוחדרו להם אף כימיקל, כמו לדוגמא: חומרי טעם וצבע, חומרים מייצבים, חומרים משמרים, מזרזי גדילה, אנטיביוטיקה ותרופות אחרות ואין בעלי החיים גדלים בצפיפות אלא חיים במרעה ירוק פתוח, לא כמו בעלי חיים אשר גדלים למען מזון קונבנציונאלי וסובלים מצפיפות קשה וללא תנאים אנושיים.

כמו כן, בעניין של מוצרי חלב אורגניים ישנו מבחר אדיר של מוצרי חלב על בסיס סויה כי סויה נחשבת לבריאה ומזינה וכן משמשת תחליף לכל אלו אשר רגישים ללקטוז ואין הם יכולים לעכל מוצרי חלב אשר מופקים מבעלי חיים.

הוסף תגובה