כולנו אנשי מכירות מלידה

איך אתם מוציאים את התפיסה והמחשבות שלכם אל הפועל? בראש ובראשונה באמצעות המרכיב התקשורתי. איך אתם מבצעים אנטראקציה עם אנשים? באמצעות התקשורת. מהי תקשורת? – אמצעי להשגת מטרה.

אתם למעשה כל היום משווקים את הרעיונות שלכם, המחשבות שלכם, הרגשות שלכם, אתם משווקים את המסרים שלכם – באמצעות תקשורת. גם כאשר אינכם מדברים אתם משווקים; באמצעות קשר עין, שפת גוף וכד'. כלומר אתם מעבירים מסרים ולמסר יש משמעות. כך שלמעשה אתם משווקים באמצעות תקשורת ברוב שעות היום.

באימון עסקי, אנו לומדים לייעל את שיטות השיווק שלנו. לייעל את המניעים של השיווק, לשפר ולעבוד על יכולות התקשורת שלכם.

כולנו אנשי מכירות מלידה. תסתכלו על תינוק או על ילד קטן. אם הוא רעב ואינו מקבל מה שהוא רוצה. מה הוא עושה? הוא מתקשר (בוכה). כלומר מהיום הראשון הוא מבין את הפרנציפ שיוביל אותו לקבל את מבוקשו ולספק את צרכיו החל מהצורך הבסיסי ביותר. כלומר הוא מתחיל למכור. ניסיתם פעם להגיד לילד שהוא לא יכול לקבל משהו? אם האב לא נותן לו, הוא יפנה לאמא שלו, אם האמא לא תתן לו, הוא יתקשר לסבתא. איכשהו, ככל שאנו מתבגרים אומרים לנו להפסיק לבקש דברים, אומרים לנו להפסיק לנדנד, להפסיק להתלונן ולהפסיק להציק. וכך יוצא שאנו לומדים להפסיק למכור!!!

  • יוצא מכך, שכשאנו מתבגרים אנו צריכים ללמוד מחדש מה שאנו כבר יודים וזה במידה ואנו רוצים להיות מסוגלים להשיג את מה שאנחנו רוצים בחיים.
  • פיתוח מיומנויות תקשורת זה אחד השלבים החשובים ביותר בעולם העסקים.
  • עלינו ללמוד להגיח מתוך הקונכיה שלנו, לצאת מהקופסא, צריך ללמוד להפסיק לפחד.
  • שוק ועסקים מתנהלים על קונים ומוכרים. אילולא היו לעסק קונים, הוא היה מתחסל, זה אומר שעליכם תמיד למכור!
 

אתם מוכרים לעובדים שלכם, למשקיעים שלכם, לרואה החשבון שלכם, ללקוחות שלכם, אתם מוכרים כל היום. ישנם הרבה אנשים מוכשרים, אך הם אינם יכולים למכור את כשרונותיהם. כאשר אתה משפר את יכולות התקשורת שלך, אתה לומד להתגבר על הפחדים ולא נותן לפחדים שלך לנהל לך את החיים.

המרכיב השיווקי-תקשורתי הינו אחד המרכיבים החשובים ביותר ליצירת חיי הצלחה בכלל!

 

שרית לחיאני-לצאתמהמבוך

אימון אישי

אימון לבעלי עסקים

www.saritly.fav.co.il

הוסף תגובה