כשתפגוש את העתיד שלך

יש ביניכם אנשים שמראש היו רוצים לדעת מה תהיה דרכם בעוד מספר חודשים או שנים, אך גם אם זה היה נודע להם, היתה זו עדיין צורה שהיתה מגבילה אתכם. אחדים מכם היו כורעים תחת הנטל הנפשי של הלדעת מה יהיה והיו מתקשים להתחיל. ואולי אף הייתם מגלים שזה לא כל כך משמח לדעת את כל שיקרה מראש…

אם אתה רוצה שיהיה לך יותר ממה שיש לך עכשיו, אתה יכול לקבל זאת על ידי נתינת אמון בעצמך. ברגע שבאמת תהיה נחוש בדעתך לזכות בשפע, אזי התוצאה של כך זה שמה שיבוא אליך יהיה אפילו יותר ממה שיכולת לדמיין, אם יש לך חזוןשעדיין לא הגשמת, אפשר שזה פשוט עניין של זמן. אפשר שאתה בתהליך של הכנה לקראת אותו חזון. אתה יכול להביא לתודעה כל דבר שאתה רוצה. אם אתה מרגיש חסום אתה יכול למצוא תשובות כשתבקש אותם.

אתה יכול להביא כל מצב לידי התבהרות בסיוע ותמיכה של ידיד או מאמן. אתה יכול לשחרר כל בעיה ליקום, תוכל לקבל את כל מה שתבקש. אינך לבד, אם אתה ממוקד אתה תמצא שכל הדלתות נפתחות. אתה רק צריך להיות קשוב לעצמך ולקול הפנימי שלך, אנשים יעניקו לך עזרה, עצה, אהבה ותמיכה.

 

קבל על עצמך מחויבות. קבל אותה עכשיו. לך על התכלית הגבוהה ביותר שלך. עמוד איתן באותו חזון של טובתך הגבוהה ביותר והיה פתוח להפתעות.

לכולכם יש מושג כלשהו מה פירוש לאהוב את עצמכם יותר. לאחדים מכם הפירוש הוא עבודה טובה יותר, או פתרון לבעיה כלשהי. או לשים לב לעצמי חיצונית, וכו'. אם אתה רוצה לאהוב את עצמך יותר, הצעד הראשון הוא לראות אם אתה יכול לפתח את הדימוי של אהבת עצמך.

התבונן במה שאתה רוצה היום ושאל את עצמך: "מהי המהות שמאחורי זה?" למשל אם אתה רוצה מקום חדש לגור בו, שאל מהי המהות מאחורי הרצון הזה? מה הדבר שאתה באמת רוצה? מה הבית הזה מסמל עבורך? האם זה ביטחון, האם זה שקט ושלווה, האם זה מקום מואר יותר? את כל אותם דברים אתה יכול לקבל בדרכים אחרות, כבר עכשיו.

בכל פעם שאתה חושב על העתיד, אתה מקרין לתוכו את האנרגיה שלך, ואפילו כאשר אתה חושב לעצמך: "אני אף פעם לא מצליח/ה" או "אני לא יודע/ת למה זה קורה לי" או "הלוואי ולא הייתי עושה כך וכך".

כל הערה שלך מכוונת אנרגיה לכיוון העבר, ההווה והעתיד. אם היית יכול להפוך מודע ואפילו לחלק קטן מכח המחשבות שלך, שאתה שולח החוצה לעתיד, הרי שבזמן קצר היית יודע אושר שמתעלה על כל תמונה שיש לך היום. כל אמירה ולו הסתמית ביותר שאתה אומר על עצמך לחבר או אפילו לעצמך הופכת לאמת, אתה מקרין אנרגיה בכל רגע נתון. אם אתה רוצה עתיד טוב יותר, דבר עליו, דמיין אותו, ספר אותו לאחרים.

רק אתה יכול ליצור לעצמך את מה שאתה רוצה. זהו הכח, הכבוד והמתנה הגדולים ביותר שאי פעם ניתנו לך.

אבל… אם לא תתעורר, איך תקום?

שרית לחיאני-לצאתמהמבוך

אימון אישי

אימון לבעלי עסקים

www.saritly.fav.co.il

הוסף תגובה