עיצוב עם הדפסת תמונות על קנבס

עיצוב עם הדפסת תמונות על קנבס
צילום: חיוכים

אחת המתנות הפופולאריות ביותר היום, בין אם זה לחנוכת בית או חנוכת עסק או כל מקום אחר, הן תמונות על קנבס. מתנה מאוד ייחודית ואפקטיבית – היא גם מאפשרת למי שמקבל אותה ליהנות מפריט עיצובי משמעותי, אך גם מאפשר למי שמוסר אותה. היא מאפשרת להעביר מסר מסוים דרך התמונה, כל מסר שהוא רוצה, בין אם זה של אהבה, חיבה, הצלחה או כל דבר אחר.

העניין הוא, אם אנחנו מעוניינים לתת מתנה שכזו, הרי שעלינו לדעת כיצד לבחור אותה, לא רק בהיבט של האובייקט אשר מופיע על התמונה, כלומר לא רק בהיבט של אופי התמונה אלא גם בהקשר לנקודות אחרות, החל מסוגים, גדלים וכדומה. אנחנו יכולים למצוא קטלוג רחב מאוד של אפשרויות עבור הדפסת תמונות על קנבס, וכל מה שעלינו לעשות זה רק לבחור את מה שאנחנו מחפשים בצורה כזו שיתאים למי שאמור לקבל את המתנה ולמקום שלו, כך שהוא יוכל להשתמש בה בצורה אפקטיבית.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים, צריך לזכור, הדפסת תמונות על קנבס אפשרית בצורות שונות, כלומר, אנחנו יכולים להדפיס על החומר מגוון רחב של תמונות עם מאפיינים שונים, בשלל צבעים, ועל כן גם אפשרויות הבחירה שלנו יכולות להיות מאוד רחבות. מן הסתם, אנחנו נצטרך לדעת להתאים אותה, הן למה שנראה לנו יפה, הן למה שאנחנו חושבים שמי שיקבל את התמונה יחשוב שזה יפה ומתאים, וכן, על פי מידת ההתאמה למבנה בו הוא מתכוון להציב או לתלות את התמונה.

בוחרים תמונה מודפסת על קנבס? חשוב שתשימו לב:

ראשית, אנחנו צריכים להתייחס לסוג האובייקט שמופיע על התמונה. הדפסת תמונות על קנבס יכולה לכלול מגוון רחב של פרטים, החל מתמונות אישיות לחדרי הבית, תמונות טבע ונוף לסלון, תמונות של מבנים, כלי רכב, מוצרים ועוד. כל דבר שנראה לנו מתאים.

שנית, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה, האם אנחנו רוצים להדפיס תמונות מקוריות או תמונות מרוטשות, תמונות שעברו שיפוץ ותיקון לפני תהליך ההדפסה. זה חשוב, מאחר ואם מדובר, נניח בתמונות שמיועדות למבנה פרטי, הרי שאנחנו נעדיף לבחור בהדפסת תמונות על קנבס באופן מקורי. לעומת זאת, אם מדובר במשרד, מרפאה או כל בית עסק אחר, ייתכן שאנחנו נחפש דווקא תמונות לא מקוריות, אלא מרוטשות ומשופצות.

שלישית, חשוב שאנחנו נבחן את השאלה של הגודל. באיזה גודל התמונות אמורות להיות. כאן אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, איפה בדיוק מי שיקבל את התמונה אמור ויכול להציב או לתלות אותן. רצוי לקנות תמונה בגודל כזה, שמאפשר בחירה, האם הוא רוצה לתלות אותה על הקיר או להציב אותה במקום כזה או אחר.

בכל מקרה, כשאנחנו בוחרים תמונה מודפסת למתנה, עלינו לזכור, שמי שאמור לקבל אותה, צריך ליהנות ממנה על בסיס קבוע, וזו הנקודה המשמעותית בתהליך הבחירה.

מחפשים מאגר תמונות  מושלם לבחירת התמונה שלכם – היכנסו לאתר של 'חיוכים'.

הוסף תגובה