כיצד נעצב גרפיקה ממוחשבת?טיפים לסטודנטים ללימודי עיצוב גרפי

כיצד נעצב גרפיקה ממוחשבת?מאת סול לימוד גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111

לכל אחד יש את הזכות ללמוד מקצוע. זהו ה- אני מאמין שלי ולכן החלטתי לשתף עימכם מספר טיפים  שאספתי במסגרת 10 שנות עבודתי בתור מעצב גרפי ומרצה ללימודי עיצוב גרפי.. אשר יכולים לעזור לכם בתור מעצבים גרפיים מתחילים.
קודם כל חשוב מאוד לא לשפוך את כל המידע בהעברת המסר בעיצוב הגרפי אלא יש להראות תכנים ולשים כמובן דגש על דמיון.
ברגע שמרימים קמפיין פרסומי או הולכים למתג רעיון /מוצר /לקוח כלשהוא אנו צריכים לדאוג שהאלמנטים בתוך העיצוב והמיתוג עצמו יחזרו על עצמם בצבעים, בקונספט וברעיון הכללי. דהיינו אם צריך לעצב אריזה ובנוסף אני צריך לעצב גם קופסא כמובן חייב שייהיה קשר בין שני האלמנטים. הן בעיצוב הגרפי והן בעיצוב עצמו. לדוגמא: אם רב האריזה היא אדומה אז כמובן שמודעת הפרסום של המוצר תכלול ברובה את הצבע האדום.

אסור בשום פנים ואופן לעוות את הלוגו שבונים. כלומר, הלוגו יגדל באותן מידות ובפרופורציות לאורך כל המיתוג עצמו.
בניסוח מודעת הפרסום תמיד יש לשים דגש על עברית תקינה ונכונה. 
עיצוב הלוגו לא יהיה עמוס באלמנטים גרפיים ויש לדאוג כי העיצוב הגרפי ישמור על מידת מינימליסטיות כלשהיא כמובן שבעיצוב עצמו נדגיש את התחכום והדמיון. הסיבה לעיצוב מינימליסטי היא שאנו כמובן מעוניינים  שהלקוח יזכור את הלוגו של החברה שלה אנו מספקים את שרותי הגרפיקה שלנו, וכידוע כי יותר קל לזכור לוגו מינימליסטי מאשר אחד העמוס בפרטי גרפיקה רבים .
הלוגו צריך לשמור על רמת תחכום והעיצוב הגרפי יתבצע ברמז ודמיון גרפי
בעיצוב לוגו, בעיצוב מודעה ובכל עיצוב אחר של מסר מכירתי ,גרפיקה, דו מימד, יש לדאוד כי הנ"ל יעביר תחושה כאילו זה בוצע כתלת מימד.
ולקראת סיום ,כמה דגשים על חשיבות עיצוב הטקסט בגרפיקה: כאשר שכרו את שירותי העיצוב הגרפי שלנו לצורך עיצוב ספר,חוברת,מגזין,פלייר וכו'.יש להקפיד תמיד על נכונות הפונט ולהתאימו לקהל היעד הרלוונטי. הרי ברור שישנו הבדל בין בחירת הפונט שקלדנית בוחרת לבין הפונט שמעצב גרפי יבחר להשתמש בו. הקלדנית כותבת מהר ובעיקר רק לצורכים משרדים לעומת מעצב גרפי אשר אמור להעביר המסר הנכון. לכן הפונט תמיד יהיה גדול, קריא ומפתה. אם אנו פונים לקהל יעד בוגר יותר אנו נדאג שהעיצוב הגרפי, הכיתוב יהיה רשמי,נקי, גדול לעומת קהל יעד של צעירים נבחר עיצוב ידידותי.

הוסף תגובה