כיצד תורם עיצוב לדפי נחיתה לנראות שלהם ?

השנייה הראשונה שבה גולש נתקל בדף הנחיתה שלכם דומה מאוד לשנייה הראשונה שבה אתם מסתכלים על מי שאתם נמצאים איתו בדייט ראשון. לא יעזור כלום, הרושם הראשוני תמיד קובע, גם במקרה של פרסום מוצר או שירות כזה או אחר ברשת האינטרנט. ואם עוד לא הבנתם, בשונה ממפגש על רקע רומנטי – באינטרנט אין מקום להזדמנות שנייה … כי רושם רע פשוט יגרום לגולש לברוח מהאתר, וגרוע מכך, למצוא את מבוקשו באתר של חברה מתחרה המוכרת את אותו המוצר שלכם . זו הסיבה שבגללה יש חשיבות עצומה למראה של דף הנחיתה שתייצרו, או במילים אחרות לעיצוב הגרפי שלו .

עיצוב לדפי נחיתה – כדי להציג רושם ראשוני חיובי

אין כל ספק, כי תצליחו לגרום לגולש להישאר יותר מכמה שניות בדף, רק אם תמשכו אותו בעזרת תוכן מעולה וכמו כן בעזרת ה Look and Feel של האתר. התחושה שהדף נותן היא תוצאה ישירה של העיצוב הגרפי שלו. גולש אשר ייכנס לדף נחיתה ויפגוש תמונות חובבניות, סרט וידאו לא מקצועי, פונטים לא מתאימים וצבעים שאינם מאירי עיניים, יברח ממנו מהר מאוד.
עיצוב לדפי נחיתה צריך לקחת בחשבון גורמים שונים נוספים כמו למשל : המסר השיווקי של הדף, העיצוב של האתר או דף הפייסבוק של העסק והמטרה של הדף. דף נחיתה בדרך כלל צריך להניע את הגולשים לפעולה, ועל כן יש לקחת בחשבון את מיקום הכפתור המניע את הגולשים לכך ואת חזותו .

 

איך דואגים להצלחה בעת עיצוב לדפי נחיתה ?

קודם כל, חשוב לומר, כי אף אחד לא נולד עם הידע של עיצוב דף נחיתה ובהחלט יש מקום לקחת יעוץ מקצועי של גורם המומחה לענין ומנוסה בעיצוב דפי נחיתה מוצלחים. אם בכל זאת אתם רוצים לעצב בעצמכם את דף הנחיתה שלכם, מומלץ להשתמש בפלטפורמה אשר מאפשרת לכם עיצוב לדפי נחיתה בקלות ובנוחות ללא ידע מוקדם כל שהוא בעיצוב גרפי .

ממשקים כאלה מספקים לכם כלים לשם עיצוב לדפי נחיתה אישי בלי להתאמץ כלל. בכמה הקלקות פשוטות תוכלו לבחור את הטמפלט העיצובי של הדף שלכם, לקבוע את סוג הגופן והגוון שלו, לצרף תמונות וסרטוני וידאו ולהוסיף תוכן שיווקי וכותרות .

ממשק ידידותי מעין זה, יאפשר לכם לעצב את דף הנחיתה שלכם וללכוד אליו את הגולשים הרצויים .

הוסף תגובה