ציוד למסעדות והמנה המושלמת

הכנת המנה המושלמת היא משאת נפשו של כל מי שמתיימר להיות מומחה בנושא. מנה מושלמת צריכה לשלב את הטעם הנכון והמראה הנכון על מנת להשיג כל אחת מהמטרות הללו יש צורך להשתמש בסוגים שונים של ציוד למסעדות. המראה הנכון מתבסס על עיצוב נכון של המנה ועל כלים המותאמים להגשה שלה. הטעם והמרקם הנכונים הם שילוב של טעמים שביחד יוצרים את הטעם הנכון, של חומרי גלם איכותיים וטריים. אין כמו טריות להעניק למנה טעם גן עדן.

לשם הכנת מנה הכוללת ירקות חתוכים או קצוצים ניתן לקצוץ מראש ירקות, אבל בתוך פרק זמן קצר להדהים מאבדים הירקות הקצוצים את הארומה שלהם ואת האיכות שלהם ונראים "עייפים". הפתרון המתבקש, אם כן, הוא חיתוך וקיצוץ ירקות בזמן הכנת המנה. ניתן לעשות זאת באופן ידני אבל הדבר דורש השקעה ואנרגיה, ואם מדובר במנות רבות זה עלול להיות מעייף. לשם כך קיים ציוד למסעדות מסוג ייחודי – מכשירי חיתוך ועיבוד ירקות. מכשירים אלה עשויים לעשות פלאים: להוציא ירקות חתוכים להפליא בצורה שווה ואסתטית, לפרוס ירקות או לעזור בעיצוב ייחודש של המנה.

 

מכשירי חיתוך ועיבוד ירקות ידניים: לחיתוך לעיצוב ולחיסכון בעבודה.

מטרתו של כל פריט ציוד למסעדות כגון מקפיאים מסוגים שונים כדגומת מקרר שתיה היא להקל על עבודתו של הטבח, בעיקר בשעות העומס. וזה בדיוק מה שעושים מכשירי חיתוך ועיבוד ירקות.

חיתוך: מכשיר לחיתוך ירקות מבצע חיתוך מושלם של כל סוגי הירקות לקוביות. לכאורה זוהי עבודה פשוטה אבל לא כך הוא: חיתוך איכותי לוקח זמן רב יחסית, אבל הצרה היא שלא ניתן להכין ירקות קצוצים מראש. מכשיר החיתוך יוצר קוביות מושלמות, זהות בגדלן ואסתטיות מאד, בגדלים משתנים. החיתוך מהיר יותר והכנת המנה נמשכת פחות זמן.

פריסה: מכשירי חיתוך ועיבוד ירקות מסוגלים גם לפרוס ירקות. פריסת עגבניות היא אחד הדברים היותר מסובכים, במיוחד עגבניות בשלות, ועל אחת כמה וכמה פריסת עגבניות בצורה שווה. גם יצירת פרוסות בצל אינה דבר של מה בכך. מכשיר חיתוך ירקות עושה את הפעלות הללו בקלות.

עיצוב מיוחד: עיצוב מיוחד של ירקות משפיע מאד על מראה המנה. יצירת פרח או טוגנים מעוצבים משפיכה מאד על המראה הייחודי של המנה המוגשת.

מכשירי חיתוך ועיבוד ירקות גם חוסכים בזמן, גם מאפשרים הגשת מנה טרייה ומאפשרים לעצב אותה בצורה ייחודית, זהו ציוד למסעדות, לבתי מלון ולמטבחים תעשייתיים.

הוסף תגובה