כלי השיווק היעיל ביותר – פייסבוק

כדי שנוכל למקסם את תהליך קידום האתר ברשת, עלינו לעבוד במספר אפיקים במקביל. ככל שנתפרש בשיווק ובקידום על יותר מוקדים ברחבי האינטרנט, כך האתר יזכה לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש שבראשם גוגל ויעלה במהרה בעמודי תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח הרלוונטיות. על שוק הקידום השפיעו הרשתות החברתיות באופן משמעותי – גוגל מתחשב בתנועת הגולשים שמגיעים מפייסבוק הפופולארית אל האתר שלכם, וככל הנראה מעניק דירוג טוב יותר ככל שכמות הכניסות מהפייסבוק עולה. באופן זה הפך שיווק בפייסבוק לכלי עוצמתי במיוחד בערוצי הפרסום, במיוחד לאור העובדה שפייסבוק מרכזת כמעט את כל משתמשי האינטרנט הרלוונטים ויוצרת בין לקוחות פוטנציאליים לבין העסק שלכם קשר ישיר תוך שימוש בפרסום ידידותי ונגיש. שיווק בפייסבוק עוזר לכם כבעלי עסק ליצור קשר בלתי אמצעי עם לקוחות ותיקים תוך כדי הרחבת הקהל שלכם. כמו כן באמצעות השימוש בעמוד פייסבוק תוכלו ליצור קשר ישיר הדדי עם הגולשים שללכם – מצד אחד לענות מידית לפניות שונות, ומצד שני לפנות אליהם בשאלות וסקרים כדי לאסוף מידע לשדרוג העסק. באמצעות פוסטים שונים תוכלו גם להראות פן אנושי יותר בעסק ולהתחבב על הגולשים, וכך הם ירגישו שהם קונים מחבריהם הטובים. יתרה מכך – שיווק בפייסבוק לא דורש עלויות גבוהות, כך שהתועלת עולה בהרבה על ההשקעה.

שיווק בפייסבוק נחלק לשתי דרכים מרכזיות, שלרוב שלובות זו בזו: קידום בעזרת בניית עמוד לעסק והפעלה של העמוד בלבד עם פרסומים שונים, ואו ניהול קמפיין קידום ממומן של העמוד בפייסבוק, כך שפרסומות לעמוד ולעסק יופיעו ברחבי הרשת החברתית למשתמשים שונים. על הקמפיין הממומן ניתן לשלוט באופן מלא וזוכים בו לתמורה הולמת – פייסבוק יודעת להתאים את הפרסום לקהל היעד הרלוונטי, לאופי השיווק וכמובן לתקציב הנמוך יחסית שהיא דורשת. 

הוסף תגובה