כשאני עובד עם משהו על תדמית

כאשר מגיע אליי אדם לפגישת היכרות, בד"כ הוא לא יודע למה לצפות, מה זו פגישת יעוץ תדמית, להתרגש או לחשוש, וכמה זה באמת אפקטיבי.
מיד אני מציג את עצמי ומסביר על הייעוץ, בד"כ בשלב זה אני כבר מנסה להבין מי עומד מולי, ולזהות מאפיינים לאישיותו כמו חוסר ביטחון או ביטחון מופרז, איש נעים או גס רוח, שחצן או צנוע, כל אלו יכולים להוות כלים לבניית התדמית של אותו אדם .  לכולם אני אומר מיד בפתיחה שאני יכול רק להכוין אותם לספק להם טכניקות וכלים להבין את עצמם טוב יותר לקבל את עצמם, לממש את הפוטנציל המצוי בכל אחד ואחד, אך חשוב לזכור שהיחיד שיכול לעזור לאדם זה הוא עצמו, אדם חייב להיות מוכן להיפתח, לקבל ביקורת, להבין שיש צורך בשנוי ( אם נחוץ שנוי )ולעשות עבודה קשה על מנת לשנות. התהליך לא חייב להיות ארוך ומייגע הוא יכול להיות נעים וחוויתי, אדם שמוכן לקבל ייעוץ ופתוח לרעיונות יהנה מכל רגע בייעוץ ויבין הרבה יותר טוב את השנוי המתחולל, אדם שמרגיש התקדמות הוא אדם שירצה להמשיך להתקדם. 
כאשר אני מתחיל בהכנת תכנית הייעוץ עבור אדם מסויים אני שומר על מספר פרמטרים שלא משתנים ואני משתמש בהם אצל כולם. ( התכנית שונה מאדם לאדם מלבד הפרמטרים הקבועים שלי ). 

 1 אינטגריטי

   לכבד את המילה .הגישה מתחילה בלצייט לחוקים.לעשות מה שאמרנו שנעשה עד מתי שאמרנו שנעשה את זה.וכאשר לא עשיתם את זה,נקו את זה.הבטיחו הבטחות חדשות ועמדו בהם, קיימו אותם.

2.rakets

  להיות חופשיים מרקטס לייצור סביבה חופשית מרקטס להיות בן אדם בלתי רגיל. להיות חופשיים מרקטס על עצמך,לוותר על להיות צודק.

3.עוצמה

  להיות בעל עוצמה-לא של כוח.יש בלבול בין כח לעוצמה.אם מסירים את הכח מגיעה עוצמה אמיתית במקום.איך? להיות ישירים בתקשורת ולקבל את אשר אתם מקבלים ללא פחד.

4.אומץ

  להודות בפחד שלך ואז לפעול.למשל שיחת טלפון לבנק שדוחים,להודות בפחד ולבצע אותה.שיחה עם סמכות שממנה אתם נרתעים לבצע ולהרגיש שחרור מפחד.

לפעול ללא חששות מתוך אמונה שלמה.

5 שלווה

   להיות שלוו,ממוקד,מתמודד עם מה שקורה.אנשים שלווים הם בעלי עוצמה.לומר דברים מתוך שלווה,אומץ.לוותר על הפרשנות שמשהו לא בסדר פשוט לומר בשלווה.

6. כריזמטי

  להיות בעל נוכחות,מושכים,מחייכים,לוותר על  בכדי ש  ולנסות להגיע לאן שהוא.

7.להיות רותם

 לשתף,לשקף את האפשרויות החדשות שקיימות בחיים בדרך שתשאיר אחרים נרגשים,נפעמים,ומלאי השראה,מהאפשרויות הללו.

 לחיות את החיים מתוך עוצמה ולחיות חיים שאני אוהב"לא ניתן לחיות מתוך עוצמה אם אתה לא מחובר לחיים שלך.לא לשרוד אלא

לחיות.

אדם שיאמץ את הפרמטרים האלו יהיה אדם חיובי עם תדמית מנצחת, אדם שיהנה הרבה יותר מהחיים שלו ויפיק מהם הרבה יותר, אדם שיהיה שלם עם עצמו ויאמין בדרכו, יהיה אדם שמעט מאוד דברים מפריעים לו . אדם עוצמתי יהיה אדם מאושר,  ניתוב אנרגיה נכון יביא לתוצאות חיוביות.

יאיר מרטון . 

הוסף תגובה