לא סתם עוד מאמן אישי

כיום, תחום האימון צבר סוף סוף תאוצה והוא כבר מוכר על ידי רוב הציבור בארץ. תוכניות ריאליטי שונות המשלבות אימון אישי, כמו "לרדת בגדול", "משפחה חורגת" וגם "סופר נני" – הביאו לידיעת הציבור את האפשרות להיעזר במאמן אישי בתחומים שונים של החיים, במטרה לשפר דפוסי התנהגות, להתגבר על המכשולים בחיים ולהצליח יותר בכל מה שאנו עושים. החשיפה של עולם האימון הביאה לכך שיותר ויותר אנשים החליטו על שינוי קריירה והפכו גם הם להיות מאמנים. בשוק פועלים היום מאמנים רבים, והם מתחלקים לנישות שונות ומגוונות.

אתם ודאי שואלים את עצמכם האם יש באמת צורך בעוד מאמנים? האם כדאי לכם ללכת ללמוד אימון אישי? האם תוכלו להצליח בתור עצמאיים? המפתח להצלחה בתחום האימון טמון בהכשרה איכותית מן המדרגה הראשונה וכן ביכולות האישיות שלכם להפוך את השירות שלכם לייחודי שאין שני לו. את שני המרכיבים הללו תוכלו לקבל אצלנו בבית הספר לאימון של המכללה לרפואה טבעית.

 

הכשרת מאמנים אישיים

התלמידים המגיעים לקורס הכשרת מאמנים, מגיעים ברוב המקרים ללא כל רקע בתחום האימון. חלקם עושים הסבה ובאים מקריירה בתחום שונה לגמרי, בעוד אחרים מגיעים מתחומים קרובים כמו ייעוץ או הדרכה, אך רוצים לשנות כיוון או להוסיף לרזומה שלהם עוד כלים, שיהפכו את השירות שלהם לאיכותי יותר. בקורס מאמנים אישיים לומדים את כל הרקע התיאורטי ואת הכלים המעשיים הנדרשים כדי לעבוד כמאמנים עצמאיים. זה כולל את היסודות – מהו אימון? מהן המטרות של אימון אישי? וכן כלי אימון כגון שאילת שאלות רוחב ועומק, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, התמודדות עם שינוי, קבלת החלטות ועוד נושאים רבים. כחלק מההכשרה, המאמנים עושים סטאז' שבו הם מתנסים באימון של מתאמנים בליווי מדריכי הקורס וגם באופן עצמאי. הסטאז' מכין את התלמידים לעבודה מעשית מייד לאחר סיום הקורס.

מאמן אישי עם ייחוד

אתם כמובן אינכם רוצים להיות סתם עוד מאמנים רגילים חסרי ייחוד. ההצלחה שלכם בשיווק השירותים שלכם תלויה במידה רבה בייחוד שלכם. האם יש לכם משהו מיוחד להציע? האם אתם שונים ממאות המאמנים האחרים? המכללה לרפואה טבעית מאפשרת לכם ללמוד אימון אישי עם התמחות בתזונה. מקורס זה תצאו כאשר אתם לא סתם מאמנים אישיים, אלא גם מכירים את תחום התזונה ויכולים ללוות את מתאמנים בתהליך של דיאטה או מעבר לתזונה בריאה. יכולת זו תיתן לכם מיקוד עסקי וייחוד שיבליט אתכם מעל המתחרים.

הוסף תגובה