למה בחרתי להיות צלם אירועים?

 

צילום אירועים-איך מגיעים?

הי שמי משה סמואל ואני עוסק מזה שנים רבות ב צילום אירועים.לא קל לצלם אירועים (בעיקר צילום חתונות) אבל עדיין לא שמעתי על עבודה שהיא קלה…
איך הגעתי לצילום אירועים זה מאוד פשוט – אני ממש אוהב לצלם! ככה שזה יכול להישמע די טיבעי,אבל מצד שני להיות צלם אירועים זה לא המקצוע שכל אמא פולניה רוצה שהבן שלה יעסוק בו.אז כמו שכל אמא פולניה רוצה הבן שלה התחיל ללמוד הנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטה.למדתי בבן גוריון הנדסה אחד המקצועות הקשים והמאתגרים שאפשר למצוא.תמיד אהבתי אתגרים מתמטיים והתחברתי לעבודה עם מחשבים והיי-טק.איך זה קשור לצילום אירועים לא ברור,אבל בפעם כסיימתי את הלימודים מצאתי את העבודה הראשונה שבה הבנתי שזה לא בשבילי.הייתי בשלב בחיים שבו הייתי צריך להחליט מה אני רוצה לעשות בחיים,האים אני מחפש עיסוק כפוי טובה – ככה הרגשתי מצד אחד התנאים הם הדבר הכי טוב שאתה יכול לבקש:משכורת גבוהה רכב ליסינג ועוד הטבות רבות,אבל מצד שני שעות עבודה רבות ובעיקר אין תיגמול נפשי חיובי בעבודה שכזו-מעטים המקרים שהגיעו ונתנו לך חיזוק חיובי לעבודה הטובה שלך-זה תמיד משהו כמו מעולה מה שעשית פה אבל עכשיו לך תעשה את זה וזה…

החלטתי לפרוש מקריירת ההי-טק שלי די מהר ולחפש מה אני רוצה לעשות כשאני אהיה גדול.
אז היום אני כבר גדול וגיליתי שאפשר למצוא את המקצוע שבו אתה יכול לשלב מה שאתה אוהב לעשות וגם להתפרנס ממנו!זה לא אומר שכל אחד יכול לעשות את מה שהוא אוהב לעשות ולהתפרנס ממנו (אני גם אוהב לשמוע מוסיקה באייפוד…).
בכמה מילים למה אי אוהב לצלם אירועים-מאוד פשוט:
צילום אירועים קודם כל נותן לי אפשרות להינות מהעבודה שלי-תחשבו על זה כל חתונה היא בעצם מסיבה טובה שיש בה תקליטן טוב ואוכל לא רע-מה כבר יכול להיות לא טוב בחתונה?
בצילום חתונה אני מוצא את השיחרור שלי,כשכל תמונה שאני מצלם נותנת לי אפשרות לבטא את היכולות היצירתיות שלי-כמה עבודות כאלה אתם מכירים?
התונה זה אחד האירועים הכי שמחים שאני יכול להשתתף בהם – כל מי שמגיע לחתונה הרי מגיע לחתונה במצב רוח טוב וכשמוקפים באנרגיות טובות כמו בחתונה כל מה שתעשה יהיה קל יותר ונוח יותר,אז כל תמונה שאני מצלם בחתונה טובה יותר.
והאחד הדברים שאני הכי אוהב ב צילום חתונות הוא כמות התודות והאהבה שאתה מקבל אחרי שהאנשים ראו את התמונות שצילמתי!

בקיצור צילום אירועים היא עבודה לא קלה,אבל למי שאוהב לצלם ויודע מה שהוא עושה צילום אירועים יכול להיות הדבר הכי טוב שיקרה לך!

הוסף תגובה