לעבור דירה בקלות

הדרך לעבור דירה בקלות היא לארגן מראש את לוח הזמנים, לחשוב היטב על פתרונות אריזה, להשתמש בעזרה מקצועית לפירוק והרכבת רהיטים וכמובן לבחור חברת הובלות מקצועית שאפשר לסמוך עליה. אז אם כל הדברים האלה מעניינים אותך לקראת התהליך – הנה כמה טיפים שבטוח יהיה לך כיף לקרוא

מעבר דירה הוא שיאו של תהליך ארוך שבו כל אחד ואחת מאיתנו משקיעים המון זמן, כסף ואנרגיות. זה מתחיל בימי העבודה שאנחנו מאבדים כדי למצוא דירה, ממשיך בהשוואת מחירים בין שירותי אריזה והובלה וכולל כמובן גם את המאמץ הפיזי ביום המעבר עצמו. בין לבין, עלינו להביא בחשבון את ההשפעה של מעבר הדירה על הקריירה, על הלימודים ובמשפחות צעירות – גם על הילדים וההורים.

החדשות הטובות הן שזה לא באמת חייב להיות ככה. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לעבור דירה בקלות בכל מקום בארץ ואפילו בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב:

1. בחרו תאריך מתאים והציבו אותו בראש סדר העדיפויות

הסוד של מי שיודעים איך לעבור דירה בקלות הוא לבחור תאריך מתאים. התאריך המתאים כבר מוריד מהפרק שורה ארוכה של דאגות, כמו למשל האם נוכל לקחת חופש מהעבודה או באיזה מועד אנחנו צריכים להגיש את עבודת הסמסטר. אז לא משנה בני כמה אתם ועם מי בדיוק אתם מתכננים לעבור דירה, צריך לארגן מראש את לוח הזמנים.

2. השוו בין סוגים שונים של פתרונות אריזה

הדור הנוכחי של מעבר דירה כבר לא מבוסס על ציוד גנרי שעלול לגרום יותר נזק מתועלת. במקום זה, משתמשים בהתאמה אישית של הציוד לסוג החפצים והרהיטים שאותם מתכננים להעביר. זה אומר למשל שאפשר להתאים קרטונים מסוימים לציוד שביר וקרטונים אחרים לספרים או בגדים, או להשתמש בסוגים שונים של פתרונות הדבקה על מנת להגן על הציוד גם בדרך לתוך משאית הובלה וגם בעת הפריקה. מבחינתנו בתור מי שמתכננים לעבור דירה בקלות, פתרונות האריזה שעומדים לרשותנו הם ככל הנראה הכלי החשוב ביותר.

3. מצאו שירות מקצועי של פירוק והרכבת רהיטים

מעבר דירה כרוך כאמור בהרבה הוצאות. אנחנו צריכים לשלם גם על הוצאות ישירות כמו למשל גיוס שירותי חברת הובלות, אבל גם על הוצאות עקיפות ובהן אובדן ימי עבודה, תיאום ביקור של טכנאי ועלות דמי התקנה, תשלומים לעירייה ועוד. עם זאת, יש הוצאות שהן בעצם השקעה משתלמת – כמו למשל פירוק והרכבת רהיטים. את השירות הזה אפשר לקבל ישירות מחברת הובלות מקצועית, כדי לדאוג שנגר מיומן ייקח על עצמו את הפירוק וההרכבה של כל הרהיטים הגדולים. כך לא נצטרך לעשות את זה לבד, לא נגרום נזקים לרהיטים שמלווים אותנו שנים רבות ובעיקר נקבל אחריות על המעבר ועל הפריקה.
 

4. אל תתפשרו על המקצועיות של חברת הובלות

המון חברות הובלות מציעות את השירות שלהן על מנת לאפשר לנו לעבור דירה בקלות ובמחיר הוגן. הבעיה היא שהרבה מאוד חברות כאלה גם לא עומדות בסטנדרטים המבוקשים מבחינת לוח זמנים, מקצועיות, רגישות לציוד האישי, שמירה על פרטיות וכן הלאה. לכן, עלינו להציב את המקצועיות של חברת ההובלות כחלק ממערכת השיקולים ולבדוק אותה מראש. בשביל לעשות את זה, אפשר לקבל המלצות על חברת הובלות וגם לקרוא מידע באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

5. התעקשו על פוליסת ביטוח

עוד טעות נפוצה היא לנסות לחסוך בהוצאות איפה שאפשר. בפועל, עלינו להביא בחשבון את ההשפעה של המעבר על איכות החיים שלנו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. זה אומר לדוגמא שכדאי להתעקש על פוליסת ביטוח תקפה על הציוד והתכולה, גם אם המשמעות המיידית היא הוצאה של עוד כמה מאות שקלים על ההובלה. באמצעות פוליסת ביטוח אנחנו יכולים לוודא מראש שיגיע אלינו פיצוי כספי הולם אם חלילה חברת ההובלות תעשה תאונה עם המשאית, אם ייגרם נזק לציוד במהלך הרמה ושינוע שלו ואם אחד המובילים יגנוב לנו מסמכים או חפצים יקרי ערך.

6. השתמשו בפתרונות הרמה

לחברת הובלות מקצועית יש את כל הכלים לפתור לנו פרויקטים בענף השינוע. בין היתר, היא יכולה למשל להשתמש בפתרונות הרמה. מנוף הוא אחד הפתרונות השכיחים ביותר בתחום ההובלות, כי בעזרתו אפשר להוריד ולהעלות את הציוד גם מבנייני מגורים שבהם אין מעלית או שחדר המדרגות צר מדי. בבניינים כאלה נרצה להשתמש בפתרונות הרמה כמה שיותר מקצועיים, כדי לדאוג שהציוד יגיע ליעדו בשלום ובזמן.

7. בקשו עזרה מחברים ומשפחה

מבחינה פיזית, היום של המעבר נמצא תחת תחום האחריות של חברת ההובלות – בעוד האריזה היא תחת תחום האחריות שלנו. אז אפשר כמובן לתאם גם שירותי אריזה וכך לרכז עוד כמה פתרונות מול חברה מקצועית שמגיעה מהתחום ומכירה אותו, אבל זה עולה כסף. אם רוצים לחסוך בהוצאות ולהגיע מוכנים אל יום ההובלה, עדיף לבקש עזרה מחברים ומשפחה. חלוקת משימות פשוטה תאפשר למשל לארוז את חדרי הילדים, להכין את חדרי הארונות ולקפל את המטבח. בנוסף, שמרו את האריזה של החדרים החשובים רק לסוף ותכננו את לוח הזמנים גם סביב הכנת החפצים והבגדים אל תוך הארגזים והקרטונים.

8. הכינו את השכנים למעבר

זוכרים שאמרנו שבמהלך מעבר דירה הדברים הקטנים עושים הבדל גדול? אז קחו בחשבון גם את התגובה של השכנים שלכם לזה שבשעה מוקדמת על הבוקר עומד להיות המון רעש בבניין. אם אתם לא רוצים להתעסק בעוד כמה ויכוחים דווקא ביום המעבר, עדיף להכין את השכנים מראש ולעדכן אותם לגבי לוח הזמנים. אגב, זה יכול לעזור ולהיות תקף גם בדירה שאותה עוזבים וגם בדירה שאליה מתכננים להגיע.

9. אל תשכחו את הבירוקרטיה מול הרשויות

כל סוג של מעבר דירה כרוך בהמון בירוקרטיה מול הרשויות. לכן, בשביל לעבור דירה בקלות צריך להכין מסמכים מתאימים ולדווח לעירייה כדי להעביר את השם על הארנונה. לאחר מכן, יש להתנהל נכון מול חברת המים המקומית, חברת החשמל וחברת הגז. אם סיימתם עם המשימות האלה של התשתית, תוכלו לעבור להתנהלות מול חברות מסחריות כגון אינטרנט, טלוויזיה וכל נושא רלוונטי אחר.

לעבור דירה בקלות? זאת העבודה שלנו!

א. שירותי הפצה עוסקת בשירותי מעבר דירה ומוצרים למעברי דירה עבור קהל יעד בסקטור הפרטי, העסקי והמסחרי. אנו מרכזים את שירותי המעבר החשובים תחת קורת גג אחת וכך חוסכים לך זמן והוצאות. התייעצות איתנו עכשיו היא כנראה בדיוק מה שחיכית לו על מנת לעבור דירה בקלות, אז חבל על האנרגיות ועל המאמץ.

היתרון שלנו הוא במחירים הוגנים על קרטונים, חומרי אריזה ועוד. יש לנו את הניסיון המתאים על מנת לעזור לך לבחור ציוד למעבר דירה ואפשר לפנות אלינו בכל מקרה של דילמה או התלבטות כדי לקבל תשובות לשאלות הנפוצות. בנוסף, יש עלינו המלצות רבות מסטודנטים, זוגות צעירים ועוד אנשים שרוצים לעבור דירה בלי להתעסק בזה יותר מדי. אז אם חשוב לך להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים, כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי של א. שירותי הפצה!

הוסף תגובה