מאמן עסקי – זה העסק שלך

איך להבטיח לעצמי את הבחירה הנכונה של מאמן עסקי?

האם כל מאמן עסקי יכול להביא לתוצאה הרצויה?

מם הקריטריונים החשובים במציאת מאמן עסקי מתאים?

על מנת להבטיח שאתם תהיו אלו מבין  99% הלקוחות המרוצים של האימון העסקי, הנה כמה הצעות לעזור לכם לעשות עבודה מקדימה ולבחור מאמן עסקי כלבבכם:

  1. סקר שוק –  צרו קשר עם כל מאמן עסקי ששמו התגלגל אליכם או שמצאתם בחיפושים וחפשו את זה שהרגשתם  זיקה אליו. האם הוא מאמן עסקי שמקשיב טוב? האם אתם מרגישיםש שהוא באמת מבין את מה שאתם רוצים  להשיג דרך אימון אישי?
  2. וודאו שהמאמן שלכם סיים אימון מתקדם ומחזיק בתעודת הכשרה של אחד מבתי הספר של ICF. זהו מדד חשוב מאוד במיון הראשוני מבין מאות מאמנים המציעים את שירותי האימון העסקי שלהם.
  3. בחרו מאמן עסקי בעל נסיון משמעותי. אל תתבישו לשאול שאלות: כמה זמן הוא אימן בפועל? האם הוא עוסק בזה במשרה חלקית או במשרה מלאה? האם יש לו רקע וידע בתחום הספיצפי שבו אתה מעוניין לעבור קורס אימון?
  4. נסו להוציא כבר בהתחלה את השירותים הניתנים במסגרת האימון העסקי והמחיר. כמו כן, בררו איזה סוג של תשלומים המאמן דורש מכם מראש, מהו זמן ההתחייבות מצידו ומה זה דורש מכם.

כמו בכל אינטראקציה אישית עם בני אדם, גם כאן – לבחור מאמן עסקי נכון ומתאים זה עניין אינדיבדואלי שמצריך לקיחת סיכון. העניין הוא להפחית את הטיעונים הרגשיים ולנסות לעשות בחירה מוזכלת ככל הניתן. זה נכון שמבטע הדברים, כל נושא האימון האישי באופיו, בוחן אותנו בחיים האישיים וברגלים הכי קטנים ומזרים שלנו, אבל על מנת להשתחרר מדפוסי התנהגות לא רצויים ולהעצים עצמינו מבחינה אישית ועסקית, אנחנו חייבים לקחת בחשבון שמאמן עסקי שנכנס לחיים שלנו מן הסתם ייצטרך לנבור במקומות הנסתרים שלנו. כמו בסידור הארונות, נצטרך להפטר מבגדים ישנים או בגדים בלויים שלמרות שיש לנו סנטימטיים רגשיים אלינו, אחזקתם בארון לא רק שאיננה מוזכלת אלא אף תופסת מקום לבגדים חדשים.

מאמן עסקי טוב, ייכנס לארון הבגדים שלכם ויעשה שם סדר. באם בחרתם אותו בקפידה ובאם נתתם לו לעבוד במקצועיות יחד אתכם לעשות סדר בבלגן, הרי זכיתם במאמן טוב. מאמן עסקי הוא בבחינת העסק האישי שלכם ושלכם בלבד.

 

 

 

הוסף תגובה