מגשי אירוח – כיבוד מושלם ללא טרחה

כאשר נדרש לארגן אירוע ללא השקעת משאבים בתכנון והכנות, מגשי אירוח הם הפתרון המושלם. למעשה, במגוון אירועים בעלי אופי מסוים שלא דורש ישיבה ליד השולחן, כמו אירועי הרמת כוסית, מסיבה ספונטנית, פגישה עסקית וכדומה, מגשי אירוח הם הפתרון האופטימלי גם כאשר יש לנו את כל הזמן ואת כל המשאבים שבעולם, והשימוש בהם הולך וגובר משנה לשנה.

מגשי אירוח הם שם כללי לכיבוד קל, מעוצב ואלגנטי. לפעמים מגשי אירוח מכילים מאפים, לפעמים גבינות או בשר. לעתים מגשי האירוח מכילים כיבוד מסוגים שונים, אבל תמיד מדובר במאכלים בהם העיצוב חשוב לא פחות מהטעם.  לכן בעת הזמנת מגשי אירוח חשוב לבדוק ולהקפיד גם על ההיבט האסתטי, לצד הטריות והטעם. אם כבר בחרנו את הספק, הכיבוד המוצע נראה לנו טוב, על מה עוד חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה?

מגשי אירוח מגיעים כמוצר מוגמר וכוללים את האריזה עצמה, כך שלא יהיה צורך להעביר את הכיבוד מאריזתו המקורית אל המגש. לכן לאריזה עצמה חשיבות רבה, גם בהיבט של שמירה על הכיבוד בזמן ההובלה וגם בהיבט העיצובי – ויזואלי של הגשה נאותה לאורחים. חלק מהחברות המספקות מגשי אירוח מקפידות על אריזות ידידותיות לסביבה.

 

שמירה על הטריות היא נושא משמעותי שצריך לתת עליו את הדעת בעת ביצוע ההזמנה. גם כאן לאריזה תפקיד חשוב, מגשי האירוח צריכים להיות סגורים הרמטית לשמירה מקסימלית על הטריות. בנוסף לכך מומלץ מאוד לסכם כי מגשי האירוח שלכם יוכנו לכל המוקדם יום אחד לפני האירוע עצמו, וכך תוכלו לוודא שהכיבוד טרי.

כדאי לשקול הזמנת כריכים לצד כיבוד אחר. כריכים לאירועים שונים מהותית מהסנדוויצ'ים ששמים לילדים בתיק בית הספר. כריך גורמה במאכל מורכב, מעוצב ואטרקטיבי, והכנתו דורשת מיומנות קולינארית ועין של אומן. כריכים לאירועים עשויים ממגוון לחמים, המתאימים לבעלי רגישויות למאכלים שונים, מה שיכול למנוע מצבים לא נעימים בהם חלק מהאורחים לא יכולים להתכבד. לצד כל היתרונות האלה, כריך גורמה נשאר כריך – מאכל נוח, משביע ופופולרי.

לסיכום, מגשי אירוח הם פתרון אופטימלי לאירועים בעלי אופי ספונטני וכמו כן למצבים בהם נדרש לארגן את האירוע בזמן מוגבל. חברות שונות מציעות אוכל לאירועים, לרבות מגשי אירוח. בעת ביצוע ההזמנה מומלץ לשים דגש על טריות הכיבוד, על אריזתו ועל התאמה לאנשים בעלי רגישויות.

הוסף תגובה