מגשי אירוח- מראה יוקרתי המעניק תחושה מכובדת

 

בהנחה שהלוקיישן נבחר וגם רשימת האורחים כבר עברה סינון, אפשר להתחיל עם החלק האמנותי. אז מחליטים על מוזיקה, קונים אלכוהול, תולים קישוטים… כמעט הכל כבר סגור. מגשי אירוח תפסו מקום של כבוד בעולם הקייטרינג והאירוח, וכל הסיבות לכך מובנות, תפעול קל ופשוט, חוסך בעלויות ומתאים למגוון רחב של אירועים קטנים וגדולים. מגשי אירוח עשירים מהווים אפוא חלופה לארוחה מלאה. במקום ובזמן שבהם אין אפשרות לאכול ארוחה מלאה, ממושכת, עם מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח- מגש ועליו ,קצת מהכול" נותן מענה מיטבי.

 

הבחירה בידיים שלך

בבחירת מגשי אירוח יש לזכור תמיד כי צריך "להשוות תפוחים לתפוחים", אך יש לזכור כי לא רק המחיר קובע! בקשו מכל חברה את התפריט המוצע, כולל הצעת המחיר לשרות נלווה אשר יידרש באירוע. יש לזכור שכשבוחרים את ספק, כל ספק ייתן הצעה שונה לשירותים העוטפים, ופרמטרים אלו יש להוסיף למשוואה הכללית של עלות האירוע. כוח אדם – מספר מלצרים, מנהל פרויקט, מספר ברמנים וכו. ציוד נלווה – כמות ורמת הציוד יש הבדלים בין הסוגים השוני.  הכימיה עם הספק-טעימות איכות ועיצוב המנות המוגשות בתפריט לאירועי קוקטייל. המלצות של גולשים באתר ושל לקוחות של ספקי הקייטרינג השונים

מרכיבים: מגשי אירוח יכולים להיות מורכבים ממגוון של מזונות. הם יכולים להיות מורכבים מחיתוכים של ירקות עד סיגרים מושקעים וקינוחים עשויים בדיוק מושלם. כמובן שיש קשר ישיר בין סוג התכולה של מגש האירוח שלכם ובין המחיר שתצטרכו לשלם עבור השירות. חשבון פשוט מגלה לנו כי ההשקעה במגשי אירוח משתלמת מכל הבחינות, לרבות מהבחינה החשובה – הכספית. מדובר באירוח חסכוני, נוח, פשוט. אוכלים, מסיימים וזורקים. לא מדובר כאן בחיסול ארוחה אלא בניקוי שאריותיה בלבד- תהליך שלא לוקח יותר מאשר דקות אחדות.

מה בוחרים?

טעימת גבינות היא חלק מחווית הקניה בכל פרומז'רי. אל תתבישו לטעום ולהתיעץ. קשה מאוד לקלוע לטעמם של כל האורחים, ולכן המלצתנו: בחרו גבינות שאתם אוהבים וטעימות לחיכם האישי. עדיפה גבינה אחת טובה על שלוש גבינות בינוניות. גבינות לפי גיל :לטעום את אותה גבינה ברמות יישון שונות יכולה להיות הפתעה נעימה לסועדים כשמגלים ניואנסים שונים בגבינה.

באדיבות,

קייטרינג מסקרפונה

הוסף תגובה