שירותי מחשוב למפעלים ועמותות

שירותי מחשוב למפעלים ועמותות

מהו תמיכת IT מנוהלת?

תמיכת IT מנוהלת היא פיתרון יעיל לעסקים המחפשים להפוך את עסקיהם באמצעות הידע והמומחיות של דלפק שירות טכני. צוות דלפק השירותים המנוהל שלנו מיומן מאוד וחשוב מכך ליישם את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ויכולים לתמוך הן ברשתות Windows והן ב- Mac לפי עקרונות שיטות עבודה מומלצות.

מה היתרונות של ספק שירותי IT מנוהל?

אם אתם חברות קטנות ובינוניות המעוניינות בעלי מפעלים או עמותות, שירותי מחשוב לעסקים במיקור חוץ במערכת ה- IT שלכם, ספק שירות מנוהל יכול להציע לכם את המומחיות והאמינות בעלות חודשית קבועה.

אם יש לך מחלקת IT פנימית משלך, שירותי ה- IT המנוהלים שלנו כדי לגשר על הפער בין הקיבולת של מחלקת IT פנימית, לדוגמא בשירותי מחשוב לעמותות לבין הביקוש הגובר לטרנספורמציה דיגיטלית בטכנולוגיות מתמחות. הבלוג שלנו לבחירת ספק שירות מנוהל  בוחן כמה מהשאלות הנפוצות שיש לענות עליהן.

מה ההבדל בין שירותים מנוהלים למיקור חוץ?

ספקי שירותים מנוהלים נקראים לעתים קרובות חברות IT במיקור חוץ . יש הרבה קווי דמיון בין השניים אך ההבדל העיקרי הוא שספק שירות מנוהל מנהל שירותים עבור לקוחות באמצעות חוזה הסכם רמת שירות. כמה חברות IT במיקור חוץ מספקות שירותי אד הוק ללא חוזים.

אם צוות ה- IT הפנימי שלך היה צריך לנהל ולתמוך בכל דרישות ה- IT העסקיות שלך כגון: תמיכה בצוות ה- IT הפנימי שלך, ניהול יישומים עסקיים , התאוששות מאסון וגיבוי , המשכיות עסקית, אחסון בענן , עדכוני תוכנה ושילובי מערכות, צוות מומחים של מנוהלים יש לגייס ספקי IT.  

על ידי מיקור חוץ של  שירותי ה- IT המנוהלים שלך  לספק שירותי IT מנוהלים דוגמת Activate.co.il, אתה יכול לגשר על הפער בין היכולת של מחלקת IT פנימית, לבין הביקוש הגובר לטרנספורמציה דיגיטלית באמצעות טכנולוגיות עסקיות מתמחות. הבלוג שלנו בנושא בחירת ספק שירות מנוהל בוחן כמה שאלות שעליך לשאול ספק פוטנציאלי.   

מה עושה ספק שירות מנוהל?

ספק שירות מנוהל (MSP), כמו Activate.co.il היא חברה שמנהלת את מרבית שירותי טכנולוגיות המידע עבור לקוחותיהם, זה כולל תשתיות IT , מערכות משתמש קצה לצד יישומי תוכנה ואבטחה. שירותים אלה מנוהלים על בסיס פרואקטיבי ותחת מודל מנוי בהתאם לרשימות SLA מוסכמות.

מדוע אתה זקוק לשירותי IT מנוהלים?

חברות MSP IT מספקות לך שפע של מומחיות דרך דלפק השירות שלהם. ל- Activate.co.il יש שירות מבוסס Help Desk כדי להבטיח זמני תגובה מהירים. שירותי ה- IT שלנו יכולים לעבוד לצד צוות ה- IT הפנימי שלך או לפעול כמחלקת IT במיקור חוץ במלואה . אנחנו יכולים לספק שפע של שירותים, כולל ניטור מרחוק וניהול, ענן פתרונות, גיבוי & DR , ייעוץ IT , IT ייעוץ תשתיות ו אבטחת IT .