שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

מה עושים
שירותי מחשוב לעסקים (MSP)?

שאלה שאני מקבל לעתים קרובות מבעלי עסקים קטנים היא "מה עושה ספק שירות מנוהל (MSP)?". התשובה הקצרה היא שאנו מסייעים להבטיח שהמערכות שלך פועלות בצורה חלקה, נשארות מאובטחות ומעודכנות ומתמודדות עם הבעיות הטכניות השוטפות כדי שתוכל להישאר ממוקדות ופרודוקטיביות בעסקי הליבה שלך.

התשובה הארוכה היא ש
שירותי מחשוב לעסקים – MSP לוקחים אחריות על אחד או יותר משירותי ה- IT של העסק שלך כמו דוא"ל, דלפק עזרה, אבטחת רשת, רשת, אחסון נתונים, שילוב ענן, גיבוי ושחזור, תיקון ועוד. ה- MSP עוקב מרחוק, מעדכן ומנהל את השירות תוך דיווח על איכות, ביצועים וזמינות השירות. שירותי MSP יכולים לעזור לך לרכוש תוכנה וחומרה, ואז לעקוב אחר נכסי חומרה ורישיונות תוכנה ולדווח עליהם.

בואו נסתכל מקרוב על האופן שבו MSP עוזרים לעסקים קטנים:

צוות IT לפי דרישה

MSP מספקים
פתרונות מחשוב לעסקים וגישה לצוותי IT מנוסים שאם לא כן הייתם צריכים להעסיק אותם כעובדים במשרה מלאה, גם אם צרכי ה- IT שלכם אינם עבודה קבועה באופן מלא. בהשוואה לשכירת טכנאי IT יחיד בבית, MSPs מציעים מומחיות במספר טכנולוגיות וספקים והם מתאמנים ברציפות על טכנולוגיות חדשות. שירותי MSP מספקים שעות תמיכה בהתבסס על ה- SLA שלך, שיכול להיות מסביב לשעון: דבר שתוכל להשיג בבית רק עם מספר עובדים שכירים שעובדים במשמרות או תמיד תורנים. העסק הקטן שלך מרוויח ממומחים אלה לפי דרישה, מבלי לשלם עבור כל זמנם והיתרונות שלהם.

אמץ טכנולוגיה חדשה מהר יותר

ישנם מספר חסמים לאימוץ פתרונות טכנולוגיים מהירים ויעילים יותר לעסקים קטנים המנסים לספק את כל ה- IT שלהם בבית. חלק מהחסמים הללו כוללים עקומות למידה תלולות, עלויות הון שקועות בתשתיות מקומיות ופרויקטים של הגירה יקרים, והמאמץ להעריך את האפשרויות הקיימות.

MSPs חוקרים ומעריכים ספקים חדשים, יישומי חומרה ותוכנה כדי למצוא פתרונות חסכוניים עם ערך מוסף ללקוחותיהם. MSP יכולים להפחית את חסמי אימוץ הטכנולוגיה על ידי מתן תשתיות כשירות (OpEx, לא CapEx), ניהול הסכמי הרישיון שלך, איוש מומחים להעברות, הכשרת העובדים שלך ומסירת מודיעין עסקי באמצעות דיווח שיעזור לך לבחור בחירות מושכלות לגבי הפתרונות הגיוניים. למטרות העסק שלך.

מיקור חוץ של ניהול ה- IT השוטף שלך

כמה השורה התחתונה שלך תגדל אם העובדים שלך יוכלו להתמקד בפרויקטים אסטרטגיים במקום בתחזוקה? שירותי MSP מביאים ניסיון, יעילות וקנה מידה לניהול דרישות ה- IT היומיומיות. המודל העסקי שלהם – תמיכה בלקוחות אחרים בדיוק כמו העסק שלך – נותן להם כוח קנייה לספק מערכות כרטוס חזקות יותר של דלפק העזרה, תגובות יעילות וכלי פיקוח שעסקים קטנים בודדים לא יכלו להרשות לעצמם. שירותי MSP משמשים כהרחבה של העסק שלך על ידי שמירת התשתית והמחשבים שלך עם הפרעות מינימליות לפרודוקטיביות.

אבטחה משופרת

ארגונים גדולים יכולים להרשות לעצמם קבוצות אבטחת סייבר מיוחדות וצוותי תיקון אבטחה שעובדים במשרה מלאה על זיהוי איומים, מניעת התקפות סייבר ושמירה על תיקון מערכות ויישומים. לעסקים קטנים אין את המותרות האלה, ולכן הם פונים לבעלי שירותי בריאות בנושא עזרה. אנשי MSP נשארים מעודכנים על פיתוח איומים, עוקבים אחר מחזורי שחרור תיקוני יישומים וחומרה, מעדכנים תוכנות אנטי-וירוס ומשדרגים תצורות אבטחת רשת כדי לשמור על העסק שלך מפני תוכנות זדוניות, ווירוסים והאקרים. פחות התקפות וזיהומים משמעותן פחות זמן השבתה עבור העסק שלך, יותר אמון מצד הלקוחות שלך ופחות כאבי ראש בשעות הלילה המאוחרות עבורך.

גיבוי ושחזור מאסון

MSP יכול לספק לעסק שלך שקט נפשי על ידי מתן שירות גיבוי ושחזור, כמו גם תכנון התאוששות מאסון. באופן אידיאלי, העסק שלך לעולם לא יצטרך ליישם את תוכנית התאוששות האסון שלו, אך אירועים רבים בלתי צפויים הם מחוץ לשליטתך. אנשי MSP מביאים ניסיון והכשרה כך שהעסק שלך מוכן וחוזר לפרודוקטיביות במהירות האפשרית.

איך זה עובד?

אין פיתרון IT מתאים לכל עסק בחוץ, כך שמומחי MSP מספקים תפריט של אפשרויות שירות כדי לענות על צרכי ה- IT שלך ולעזור לעסק שלך לצמוח. אם אתה לקוח חדש, ההתקשרות תחל בדרך כלל בהערכה לגילוי הסביבה הטכנית הנוכחית שלך, אזורי השיפור וההזדמנויות לתמוך ביעדים העסקיים שלך.

תחזוקה שוטפת, תמיכה בדלפק העזרה, אבטחה, הדרכה, ניטור ודיווח מועברים במסגרת הסכם רמת שירות. הסכם זה קובע את הפרמטרים למה שאתה יכול לצפות מ- MSP שלך: זמני תגובה, יעדי ביצוע, ערבויות אבטחה ועוד המאזנים את הצרכים שלך עם התקציב שלך.