מדריך לנתקעים בשיחות עם נשים! כך תפצח את הקוד לנצח

השיחה הטובה ביותר היא שיחת אסוציאציות. היא אומרת משהו ואתה אומר משהו. להימנע משאלות עמוקות מידי אם אין באמת את הנוחות הרצויה ואת הלהט מצד הבחורה לדבר איתנו.

השאלות העמוקות יכולות לקבל הרבה תגובות שליליות. למען האמת, האחוזים מראים שרוב הבנות לא אוהבות שאלות עמוקות- לפחות בהתחלה.אל תבנה את השיחה איתה סביב שאלות "מפציצות" כגון:

"מה היום הכי מאושר בחיים שלך?","מה הדבר הכי עצוב שקרה לך בחיים?" אלה שאלות מצוינות שמעוררות רגשות מנוגדים אך הבחורה לא מוכנה עדיין, או שהיא פשוט לא מסוגלת לענות. לא כל הבחורות חכמות, כמו שלא כל הגברים טיפשים 🙂 הבחורות החכמות שאוהבות ויודעות לדבר ולהרים שיחה הן כמו מגדלור- קשה מאוד לפספס אותן, אך גם איתן יש בעיה קטנה, אם הן לא הכי מעוניינות בשיחה איתך, יהיה קשה לגרום להן לקשקש איתך.

אל תרגיל את הבחורה שהכרת שאתה תמיד הצד השואל, הצד שסוחב את השיחה. האידיאל מבחינתך הוא ליצור מציאות שבו אתה תענה על שאלות שלה, שים לב כשהיא שואלת שאלות

לא קשורות, זה ידליק לך נורת שעמום. אמנות השיחה היא "שניים" לכל הפחות, בגלל העובדה הזו אין

סיבה להיות ה"שעון מעורר" של הנסיכה הרדומה, שהתחילה לנמנם בגלל חוסר חשק/עייפות/עודף מחזרים/עסוקה מידי/סתם במחזור.

תזכור שבשביל להחזיק שיחה עם בחורה, לא צריך יותר מחשק לספר סיפור בהתלהבות ויכולת הקשבה אפקטיבית.

ברגע שאתה תספר לה על חוויה שעברת, היא מיד תקשר את החוויה שלך לחוויה שהיא עברה "ממש לפני שעה", ואז היא מספרת לך משהו שהיא עברה בהיותה בכיתה ו' שגרם לה להיות סנובית ופתאום לך עולה חוויה שקשורה בכלל לתיכון…הבנת את הרעיון. החיים הם סרט נע,רצף אירועים בלתי פוסק, לא חסר על מה לדבר. חשוב לזהות את אופי הבחורה שאיתה אנו מדברים מההתחלה ממש. יכול להיות שתיפול על בחורה נועזת בטירוף שרוצה לעשות איתך שיחות סקס אל תוך הלילה, ואתה כמו טמבל לא מבין רמזים כמו "אז מה אתה עושה 10 דקות לפני שאתה נרדם, אתה ישן עם בוקסר צמוד?" טיפש יענה לה "תכלס קריר היום, אני נראה לי אלך על טרנינג", בחור שקצת מבין עניין יענה " עוד לא הכרנו וכבר את נכנסת לתחתונים שלי? טוב אהבתי את הנועזות שלך, אתקשר אליך 10 דקות לפני שאשן תרדימי אותי בדרכים הקסומות שלך". גם אם היא לא באמת התכוונה- זה יזרום לכיוון שאתה רוצה- כי המחשבה שלך תכתיב את המציאות.

ויכול להיות שתיפול על בחורה תמימה וביישנית, שכל מה שהיא רוצה זה לדבר על אסטרולוגיה.

כמובן שאתה לא זורם לשיחות על אסטרולוגיה יותר מידי, את השיחות האלה תשאיר לידידים שלה.

בעזרת הסיפורים שלך, תנסה לפצח אותה- אם זו באמת בחורה שאתה רוצה ,אחרת לא שווה המאמץ.

כמובן שעם בחורה כזו, הכל נעשה הרבה יותר לאט. תזרוק לה משפטים כמו " אנחנו רצים מהר מידי", "אני רגיל שהכל זורם לי לאט יותר"," יפה יפה, אנחנו מדברים כל יום,מאמי חייבים להתגרש"(הכל נאמר בהומור, אך לא צחקקני מידי,נקרא לזה "הומור רציני").

המשפטים האלה יחלחלו ויתנו לה הרגשה "שהיא רצה מהר", ככה שמעכשיו אתה תקבע את הקצב.

חשוב לסנן בחורות תמימות שכאלה, כמובן שלא כל שיחה שהיא מתקשרת אתה מסנן.

הרעיון הוא לתת לה תחושה שהיא רודפת קצת אחריך.אם תעשה את זה כמו שצריך, זה יזרום מהר יותר.

 

מה תכלס אתה צריך לזכור, שיעזור לך בנושא השיחה:

  1. שיחה איכותית היא שיחת אסוציאציות ולא שאלות מייגעות- תקשיב למה שהיא אומרת  תשאל שאלות קלילות שקשורות לסיפור שהיא סיפרה ואז תעלה סיפור שזהה לשלה או שתספר סיפור אחר לא קשור. חשוב שתתרכז ברגשות שהסיפור מייצר ולא בעובדות שלו.
  2. תנסה ליצור מציאות שאתה עונה על השאלות שלה- ככה לא תחשוב "מה להגיד".
  3. תזהה כבר מהתחלה עם מי יש לך עסק ותפעל בהתאם.
  4. תקרא את המדריך הזה שוב ושוב עד שתשתמע את המוח שלך צועק "דייייייי הבנתי!".
  5. בהצלחה! 🙂

 

  • אם באמת בא לך לשדרג את היכולות שלך עם נשים… אם תמיד רצית לזרוק לה משפט מנצח ולא ידעת איך, אם נמאס לך להיות ביישן וההוא שלא מבין בנשים, אם סתם בא לך להכפיל את ההצלחה שכבר יש לך, אם אתה רוצה לעשות שינוי ממשי בחיים שלך, שינו שתרגיש בכל פעימה שלך, אנחנו כאן בשבילך…
  • לאור הביקוש הרב, האימונים האישיים יערכו בבאר שבע.אחד על אחד. כך שאתה תקבל הרבה יותר בזמן קצר יותר.
  • היחס האישי האכפתיות והחיוך שלנו ייקחו אותך לאן שרק תבחר… תחשוב רחוק-אתה תגיע!

 

  • אם אהבתם או שיש לכם משהו מיוחד להוסיף, שלחו לי מייל לכתובת donhitch@walla.com

הוסף תגובה