כאבי גב יכולים להוריד משמעותית את איכות החיים של אלו הסובלים מהם. אנשים עלולים לסבול מכאבים אלו במהלך חייהם, בשל סיבות שונות: תופעות אורתופדיות כגון פלטפוס או קשת גבוהה ברגליים, פציעות ספורט, בלט ופריצות דיסק, חבלות ועוד. אולם, יש פתרון אפקטיבי לכל זה: מדרסים ביומכניים לכאבי גב.

אז מה הם בעצם מדרסים ביומכניים?

מדרסים ביומכניים הוא של כולל למדרסים שמשפיעים ומשנים את תנועתו של האדם. כאבי גם נגרמים בד"כ מתנועה לא נכונה הנגרמת מבעיה אורטופדית. מדרס ביומכני, מעבר להיותו נוח, פשוט משנה את הרגלי ההליכה הישנים ומקנה הרגלי הליכה חדשים המטפלים בכאב.

האם העלויות של מדרסים לכאבי גב הן גבוהות?

מדרסים לכאבי גב מיוצרים כאמור בטכנולוגיות חדשניות ומחומרי גלם איכותיים ולכן, עלותם גבוהה יותר ממדרסים פשוטים וגנריים הנמצאים על מדפי הפארמים. עם זאת, חלק מהמכונים המייצרים מדרסים לכאבי גב עובדים בהסדר עם קופות החולים ואפשר לקבל החזר עבור מדרסים לכאבי גב המיוצרים דרכם.

כיצד עובדים מדרסים לכאבי גב?

אצלנו במכון אורטופדי יגאל  מייצרים מדרסים בהתאמה אישית.

כלומר, כל נבדק עובר סריקה של כף הרגל באמצעות סורק משוכלל ונוצרת עבורו יציקת גבס מדויקת של כף הרגל כולל מפת לחצים.  המדרסים מיוצרים מהחומרים העמידים והאיכותיים בעולם והמתאימים את עצמם לצורה הטבעית של הרגל ובו זמנית מעניקים לה תמיכה מלאה.

באמצעות איזון מנח ותנועות הרגליים, מדרסים לכאבי גב מפחיתים משמעותית את הכאבים ובמקרים מסוימים אף מנטרלים את הצורך בטיפול פולשני יותר, כמו נטילת תרופות או ניתוחים.

מדרסים לכאבי גב עושים אצל מומחים

מאוד חשוב לזכור: כאשר קיימת בעיה רפואית המלווה בכאב, בטח כשמדובר בכאבי גב, חייבים להתאים מדרסים לכאבי גב רק במכון אוורטופדיהמתמחה בכך.

כך אתם יכולים להיות בטוחים שממפים את כפות הרגליים באמצעות מכשור משוכלל ומייצרים מדרסים לכאבי גב ברמה גבוהה, שיכולים להחזיר לסובלים מכאבים את איכות החיים אותה איבדו.

איך ומתי משתמשים במדרסים לכאבי גב?

כל הזמן. נקודה! כמובן שבמצב האידיאלי יש להניח מדרסים לכאבי גב בכל סוג נעליים שנועלים. אבל כיוון שמדובר בסיפור לא זול, ניתן להוציא את המדרסים ולהעבירם מנעל לנעל. חשוב לזכור כי אם לא תקפידו להשתמש במדרסים, תנועת כף הרגל הלקויה פשוט תחזור ואיתה הכאבים – גם אם חלפו לחלוטין.

יגאל מכון אורטופדי מייצר מדרסים בהתאמה אישית

כבר 40 שנה שיגאל מכון אורטופדי הוא בין המכונים הבודדים בישראל המייצרים מדרסים ביומכניים בשיטת ORTHOTECH, לשנים של יציבות והקניית הרגלי הליכה נכונים. על לקוחותינו נמנים ספורטאים מקצוענים מהארץ ומחו"ל המגיעים למכון במיוחד לבצע התאמה מדויקת.

לרשותכם מומחה כף רגל במכון שיסייע בכל בעיה ובקשה.

הוסף תגובה