מהו טיח צבעוני

ענף השיפוצים לבית בכלל וזה של הצבע בפרט נידמה כי עומדים במקום מזה שנים רבות וללא שינוי מהותי. אחד החידושים המרעננים בתחום זה בשנים האחרונות הוא השימוש בטיח צבעוני לחיפוי וצביעת קירות.

מהו טיח צבעוני ?

טיח צבעוני הינו טיח המעורבב עם צבע. הדבר מאפשר צביעה של קיר מסויים בסלון הביתי או באחד החדרים האחרים על מנת "לשבור" את הצבע הקיים באותו החדר ואף צביעה של כל החדר באמצעות טיח צבעוני על מנת לתת אפקט ייחודי לאותו החדר.

טיח צבעוני אינו צביעה של הקיר באופן המוכר אלא יצירה של מעין חיפוי על הקיר במירקם בעובי נתון ועל בסיס טקסטורה שניבחרה כמתאימה לאותו החדר.

טיח צבעוני מתאים לא רק לצביעה של קיר או קירות בפנים הבית אלא גם מחוצה לו. רבים צובעים קיר חיצוני של בית או את כל קירות הבית החיצוניים באמצעות טיח צבעוני שכן הדבר מעניק מראה מיוחד לבית ולא של עוד בית בצבע נדוש של לבן, בז' או אוף וייט.

טיח צבעוני עמיד מאוד ולכן פגעי מזג האוויר דוגמת ימים קרים עם גשמים עזים או ימים חמים במיוחד אינם משפיעים עליו או פוגעים בו.

מי משתמש בטיח צבעוני ?

מרבית העוסקים בתחום השיפוצים כיום ובעיקר צבעים או טייחים משתמשים בטיח צבעוני ובעלי ניסיון בעבודה עימו. מדובר במוצר שחדר בתחילה לבתי עסק, משם לבתי מפורסמים ועשירים ולאחרונה הפך נפוץ בעוד ועוד בתים בכל רחבי הארץ.

חשוב כי מי שמבצעים את הצביעה באמצעות טיח מסוג זה יהיו בעלי רקורד של עבודה עימו ואת זאת תוכלו לראות על ידי עיון בתיק עבודות שלהם הכולל שימוש של טיח צבעוני בצביעה פנימית או חיצונית, בהתאם לצורך שלכם.

כיצד בוחרים טיח צבעוני ?

רכישת טיח צבעוני אפשרית עצמאית בכל חנות צבעים או רשת עשה זאת בעצמך, וחשוב לבחור טיח צבעוני מתאים לאחר עיון במניפת צבעים ובדיקת הטקבטורה שהיא התוצאה הסופית.

במידה ומזמינים עבודת צביעה באמצעות טיח צבעוני מצוות בעלי מקצוע מקצועיים יש לבחור עימם את הטקסטורה והגוון המתאימים לכם.

כמו כן יש לוודא כי מדובר בטיח צבעוני בעל תו ירוק שמציין כי אינו רעיל ובעיקר כזה שהוא בעל תו תקן של מכון התקנים שמעיד על איכותו הגבוהה.

הוסף תגובה