מהו שליכט אקרילי

 

שוק הנדל"ן הישראלי הוא נושא מרכזי בשיח הציבורי הישראלי בשנים האחרונות עם עליית מחירי הנדל"ן והאמרת שווי הדירות בכל רחבי הארץ. ועם כל זאת הענף נחשב די שמרני בכל הנוגע לשילוב אלמנטים חדישים בו וכזה הוא גם התחום של צביעת הבית.

 

מרבית הבתים בישראל ניצבעים חיצונית או פנימית מזה שנים רבות בצבע הלבן. אם בעבר היה מדובר בעעניין של חסכון בעלות הצביעה או בכך שהבתים קטנים יחסית בישראל והצבע הלבן מאפשר "הרחבה ויזואלית" של חלל כל חדר, הרי שכיום מדובר באופנה אחרת ושילוב צבעים ומרקמים נוספים בצביעה של הבתים.

 

השינוי בבחירת צבע הבית הוא כבר לא רק עניין של עיצוב פנים הבית ובחירת צבע מתאים עבורו על פי החדרים הפנימיים, כי אם גם בכל הנוגע לצביעה החיצונית של בתים.

 

רבים משקיעים בשנים האחרונות בצביעה חיצונית של הבית בגוונים ומרקמים שלא היו נפוצים עד לפני עשור שנים ואת עיקר המהפכה מוביל השימוש בשליכט אקרילי.

 

מהו שליכט אקרילי?

 

שליכט אקרילי הינו צבע המעורב יחד עם טיח ומאפשר צביעה פנימית או חיצונית של קירות במבחר גוונים ועם תוספת של טקסטורות בצביעה כאשר הליך הצביעה עצמו הוא הוא רגיל כמו בצביעה של צבע לבן או כל גוון אחר שהייתם בוחרים.

 

שליכט אקרילי נהנה מיתרון של עמידות בחום קרני השמש כמו גם ברטיבות של מי גשמים ולכן הוא אידיאלי לצביעה חיצונית של בתים בישראל.

 

כיצד בוחרים שליכט אקרילי לבית?

 

בחירה של שליכט אקרילי לשימוש בצביעת הבית אפשרית בכל חנות המוכרת צבע ומאפשרת בחירה מבין מניפת צבעים אפשרים של החברות השונות. לאחר שבוחרים גוון מתאים ניתן לבחור טקסטורה שתתאים עבורכם על פי מרקמים ועובי שונה בין אחת לשניה.

 

הבחירה מאפשרת רכישת דליים של שליכט אקרילי המוכנים לשימוש על פי ההוראות המתאימים לכל מרקם שבחרתם.

 

כיצד צובעים עם שליכט אקרילי?

 

צביעה של שליכט אקרילי היא כמו כל צביעה רגילה אך כדאי לבצע ראשית כל מספר ניסיונות של צביעה נקודתית באזור כלשהו על הקיר וצפיה האם מקבלים את המרקם ואת הגוון להם קיוויתם. רק לאחר שמבינים כיצד למשוך את הצבע נכון על מנת לקבל תוצאה רצויה, יש להמשיך על שאר הקיר.

 

ההמלצה היא להזמין שירותי צבעים מקצועיים בעלי ניסיון בשימוש בצביעה עם שליכט אקרילי על מנת שהצביעה תהיה מקצועית ותהיה אחידה סביב כל קירות הבית.

 

הוסף תגובה