מרגישים אי נוחות עם הנעליים או שישנם כאבים ברגליים? מדרסים בהחלט יכולים לעזור.

במבט מקרוב, לא כל המדרסים נראים אותו הדבר ובוודאי שלא כולם מרגישים אותו הדבר. בסקירה שלפניכם נסביר מה ההבדל בין מדרסים פשוטים ורגילים לבין מדרסים בהתאמה אישית.

רק נאמר לפני, כי שוק המדרסים היום פרוץ לחלוטין וקיימים לא מעט מכונים המציעים מדרסים זולים בכמה מאות שקלים בודדים ואף למטה מזה.  גם קופות החולים נכנסו "לחגיגה" ומממנות למבוטחים מדרסים פשוטים שאינם עושים את העבודה במקרה של בעיה אמיתית בכף הרגל.

מה המשמעות של מדרסים בהתאמה אישית

כל סוגי המדרסים, גם הסוג הרגיל וגם אותם מדרסים בהתאמה אישית, נועדו לשיפור אחיזת הרגל בנקודת המגע עם הנעל.

בשני המקרים, המטרה היא להוסיף שכבה שתבלום זעזועים או תייצב את הרגל, במידה וסובלים מליקויים, פגיעה או מחלה (למשל מסוכרת).

אולם, הסוג הרגיל והפשוט מיוצר כמו נעליים בייצור תעשייתי, כלומר מוצר מדף, שעובר התאמה מקומית ולרוב אינו מספק מענה לבעיות אורטופדיות ובוודאי שלא מורכבות.

לעומת זאת מדרסים שמיוצרים בהתאמה אישית מיוצר אך ורק לאחר בדיקה ומדידה מדויקת של כף הרגל. לאחר יצירת הטבעה של כף הרגל או סריקה ממוחשבת, מתחיל תהליך הייצור.

התוצאה היא פתרון טוב ואיכותי יותר, אשר באמת נותן מענה ללקות האורטופדית בכף הרגל ומתייחס למצבו הפיזיולוגי של המטופל. זהו אביזר אורתופדי אישי, שהופך כל נעל לאורתופדית.

ייצור מדרסים בשכבות או ביחידה אחת

מדרסים מהסוג הרגיל מיוצרים בשכבה אחת, מעין סוג של יציקה או חימום של המוצר, לעומת זאת, מדרסים בהתאמה אישית עשויים להיות מיוצרים בשיטה זו או בשיטת השכבות.

בנוסף, ההתאמה האישית לא מסתיימת עם תהליך הייצור הרגיל. לאחר הייצור, מקבל המשתמש את המדרס ומתאים אותו לנעלי ההליכה או לנעלי הספורט. לאחר פרק זמן מסוים, חוזר המשתמש, במידה ונדרש עיבוד נוסף.

על פי הצורך, מדרסים בהתאמה אישית עוברים החלקה נוספת או מוסיפים להם תמיכה.

מדוע זה כך? מפני שתמיד לאחר תחילת השימוש המדרס מעט שוקע. רק אז אפשר להקנות לו את הצורה הסופית. שתהווה תמיכה אורתופדית נאותה, למשך פרק זמן ארוך.

אבל מדרס בהתאמה אישית מספק מענה מושלם ותפקידו לתקן את הבעיה הרפואית הקיימת.

לסיכום – מובן, שמדרס פשוט הינו פתרון זול יותר ביחס לפתרון של מדרס בהתאמה אישית.

בשורה התחתונה, תהליך ההתאמה של המדרס חשוב לא פחות מתהליך הייצור העצמו. אין קיצורי דרך ואין משחקים – התאמה אישית לוקחת יותר זמן, אולם המוצר המתקבל יהיה הטוב ביותר.

יגאל מכון אורטופדי – ייצור מדרסים בהתאמה אישית בטכנולוגיה גרמנית

כבר 3 דורות שאנו מייצרים מדרסים ביומכניים בהתאמה אישית ובשיטה ייחודית. במכון תמצאו מומחה כף רגל שיבצע בדיקה ממוחשבת של כף הרגל והמדרך וייצר עבורכם את המדרס המושלם.

אז אם אתם עוסקים בספורט, סובלים מבעיה בכף הרגל כגון פלטפוס, קשת גבוהה, בעיות רגליים הנגרמות מסוכר גבוה וכו', אל תתפשרו, השיגו לעצמכם מדרס בהתאמה אישית שיפתור לכם את הלקות האורטופדית.

הוסף תגובה