מה המקור של פנקייקים?

קשה מאוד לומר מאיפה פנקייק הגיע. זה אוכל שכבר נמצא על השולחנות שלנו במשך מאות שנים וזה די קשה להגיד מאיזו מדינה זה הגיע, מתי זה נוצר לראשונה וכמובן על ידי מי.

פנקייק נאכלים כמעט בכל בית וזה תופעה נפוצה מאוד שאנשים ברחבי העולם תוהים מאיפה הפנקייק מגיע.

ההיסטוריה של פנקייק נחקרה ונתגלה כי האוכל הזה הוא צאצא מוקדם של Neolithic flatbreads, אשר נעשו על אבנים. מאוחר יותר פנקייק נעשו על ידי הרומאים, אשר נעו ברחבי אירופה. זה ידוע כי פנקייק שנעשו על ידי הרומאים הוגשו עם פלפל ודבש.

פנקייק נעשו לא רק על ידי הרומאים. הם נעשו גם על ידי אנשים אנגלית והולנדים. הספר מתכונים העתיק בעולם משנת 1430 מזכיר פנקייק. מתיישבים אנגלים והולנדים הביאו פנקייק מקמח לאמריקה בפעם הראשונה.

באמריקה, פנקייק מתייחס בדרך כלל לגירסה הקלאסית מקמח-לבן, אשר לעיתים קרובות נעשתה עם חמאה במקום חלב. אבל זה לא תמיד ככה. הפנקייק האמריקאי המקורי היו עשויים קמח תירס והוכן על ידי אינדיאנים, אשר כינו אותו nokehic.

זה הוצג בפני המתיישבים האירופאים בשנת 1600 לספירה, שמו, nokehic, אומר "לא עוגה". ב 1700 לספירה, העם ההולנדי הוסיף pannekoeken לתפריט האמריקני.

עד 1800, hoecakes (פנקייק עשוי קמח תירס) הפך להכי פופולרי באמריקה. חביתיות אלה נקראו כך מפני שהיו מבושלות על להב של מכוש מעל אש פתוחה על ידי פועלים. בנוסף, עוגות אורז הפך פופולרי יותר.

כיום כאשר אנשים מגלים כל הזמן מתכונים חדשים ונפלאים, התחום רק גדל גדל ומגוון הפנקייקים שניתן להכין גדול מאי פעם!

הוסף תגובה