מה הסוד שהופך מתווכים לווינרים וליצירת הכנסות שהולכות וגדלות כל חודש?

היי שמי אורן מזרחי ואני מנטור ומאמן מתווכים ומנהלים.

מניסיון ארוך טווח שלי חד משמעית ניהול סדר יום.

רוב המתווכים נותנים למתעניינים לנהל להם את הסדר יום, ובמקרה הפחות טוב אין להם סדר יום בכלל.

אם אתם רוצים לבדוק את עצמכם היכן אתם נמצאים, תבדקו האם לקוח שמתקשר ואומר אני לקוח רציני אני רוצה לראות את הדירה מיד 2 עכשיו, האם אתם רצים להראות לו את הדירה. מתווכים רבים מידי היו הולכים ומשנים את התכניות שלהם.

ראיתי הרבה מתווכים שהם מתייחסים לעבודתם כעבודה ללא מסגרת כלל, ברוב המקרים גם בבית שלהם מתייחסים לעבודתם כך, ואז כל המטלות המשפחתיות והביתיות, נופלות על המתווך, מה שגורם לו כל הזמן לצאת מהעבודה, והכי גרוע לשנות תוכנית כל יום מחדש.

אם אתם סומכים עליי שהדבר הזה ייצור את פריצת הדרך שלכם, בואו נלמד איך לעשות את זה.

אני אוהב לעשות במוצאי שבת תוכנית שבועית באאוטלוק או בפלאפון ולמי שיותר נוח לו יכול להדפיס ולרשום ידנית.

דבר ראשון אני מכניס את זמני העבודה שיש לי השבוע ואת האילוצים האישיים או המשפחתיים לשבוע הזה. כגון: תור לרופא, ליווי טיול לילד ועוד.

לאחר מכן אני מכניס את מה שכבר קבעתי או נקבע לי השבוע. ישיבת צוות, להראות דירה פעם נוספת ללקוח וכו.

לאחר מכן אני רושם כל מה שנדרש ממני כדי להגיע להכנסה המבוקשת: שיחות טלפון, פגישות עם מוכרים, סיורים עם קונים, תליית שלטים ועוד.

בד"כ את הפעילויות השיווקיות והטלפונים משאיר לבוקר ואת הפגישות לאחה"צ. חשוב להשאיר כל יום זמן פנוי של שעה לדברים לא מתוכננים.

כאשר כל הפעולות רשומות לי ביומן ברמת מה צריך לקרות אני ניגש להתחיל לבצע. למשל: אם רשום לי פגישות עם מוכרים ליום ראשון,שני וחמישי מ18:00 עד 21:00 אז אני מתקשר למוכרים ונותן להם את 2 האופציות הראשונות ומתחיל למלא לפי זמן הפגישה ומיקומה כולל נסיעות ומרווח של מספר דקות בין הפגישות. מוכר שלא יכול בשניהם אני נותן לו גם את האופציה השלישית.

אתם מבינים איך זה שונה מהמצב היום שאתם מתקשרים לתאם פגישה וקובעים מתי שהוא רוצה והרבה פעמים אתם מבטלים פגישות כי זה מתנגש לכם בדברים אחרים.

בנוסף מי שמולכם שומע שיש מולו מישהו עסוק וכנראה מצליח. זה מאוד חשוב ליצור את התדמית הנכונה טרום הפגישה.

אז יאללה תתחילו להכין סדר יום מסודר ולעמוד בו זה מה שיהפוך אתכם לווינרים.

אני משתמש באפליקציה שנקראת any do שעוזרת לך לתכנן ברמה יומית עם תזכורות וכאלה

 

הוסף תגובה