מה כולל שירותי שליחויות לעסקים ולמי זה מתאים?

מה כולל שירותי שליחויות לעסקים ולמי זה מתאים?

שירותי שליחויות יכולים להתאים לכל סוגי העסקים. בעלי עסקים קטנים משתמשים בשירות הזה כדי לשלוח מסמכים וניירת לרואי החשבון שלהם, בעוד אצל עסקים בינוניים מדובר על חלק בלתי נפרד מהמערך הלוגיסטי. כמו כן, בעסקים גדולים מעדיפים להשתמש בשירות שליחויות חיצוני במקום להעסיק עובדים משלהם שיעשו את זה

שירותי שליחויות לעסק כוללים מסירת מסמכים, העברת חבילות ואיסוף ניירת ממקומות שונים. השירות מאפשר לבעלי עסקים שמשתמשים בו להיות גם המוען וגם הנמען, לפי אופן ההתנהלות שרלוונטי עבורם. שירותי שליחויות גם מסייעים לבעלי עסקים ליצור בידול מול המתחרים, כי הם חוסכים להם את הצורך בגיוס כוח אדם ולאחר מכן בניהול שלו.

מבחינה טכנית, שירותי שליחויות לעסקים יכולים לכלול פתרונות למרחקים קצרים וארוכים. שליחויות למרחקים קצרים רלוונטיים בעיקר בתוך העיר, אם למשל רוצים לבצע מסירה או להעביר חבילה מעכשיו לעכשיו. לעומת זאת, שירותי שליחויות למרחקים ארוכים יכולים לסייע מבחינה לוגיסטית ולמנוע עיכובים בשרשרת האספקה ללקוחות או מול הספקים.

למי מיועדים שירותי שליחויות?

המאפיינים המיוחדים של שירותי שליחויות הופכים אותם לרלוונטיים עבור כל סוגי העסקים. הנה למשל חלוקה של עסקים לפי גודל והיקף פעילות, תוך דגש על האופן שבו שירותי השליחויות מציעים להם פתרונות ויתרונות מיוחדים:

  • בעלי עסקים קטנים – בעלי עסקים קטנים משתמשים בשירותי שליחויות לעיתים רחוקות יחסית, אבל זה בדיוק מה שהופך אותם לקריטיים. מבחינת בעלי עסקים, האפשרות להזמין שליחות כדי להעביר ניירת לרואי חשבון לדוגמא היא משמעותית מאוד.
  • בעלי עסקים בינוניים – אצל בעלי עסקים בינוניים משתמשים בשירות בעיקר כחלק מהמערך הלוגיסטי. אם לעסק יש כ-50 עובדים, הוא צריך שירותי שליחויות על מנת להתנהל מול מוסדות המדינה, כדי לשלוח דואר, על מנת למסור מתנות לחג או כדי לאסוף ציוד ומוצרים מלקוחות הקצה. אם שירות השליחויות מותאם לצרכים של בעלי עסקים בינוניים, הוא גם יסייע להם לצמוח ולגדול.
  • עסקים גדולים – רוב הארגונים והעסקים הגדולים מעדיפים להשתמש בשירות שליחויות של חברה חיצונית ולא להעסיק את השליחים בעצמם. מבחינת עסקים גדולים מדובר לא רק על שיקול כלכלי, אלא גם על עניין טכני: כאשר חברה חיצונית מספקת את הפתרונות שקשורים לתחום הלוגיסטיקה והשליחויות, נציגי הארגון הגדול יכולים להמשיך להתמקד בשיפור המוצר, השירות או חווית השימוש של הלקוחות שלהם.

איך בוחרים שירות שליחויות?

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור שירותי שליחויות לעסקים על פי מידת ההתאמה שלהם לצרכים של קהל היעד והלקוחות. קודם בודקים כמה עולה השירות, לאחר מכן מבררים על זמינות ואז גם מקבלים המלצות. בשלב הבא, אפשר לתאם תקופת ניסיון עם שירות משלוחים מסוים. לאחר התקופה הזו, קל יותר להחליט האם לסמוך על חברת השליחויות גם בעוד משימות.

הוסף תגובה