מוצרי חלב, הדרך הבטוחה לתזונה בריאה ונכונה

תזונה בריאה הוכחה כבעלת ההשפעה המרבית על איכות חיינו, חוזקנו הגופני, והאמת לא מדובר בדבר כה מסובך, כל אחד יכול להתחיל בכך, וזאת באמצעות כמובן מוצרי חלב. מוצרי חלב נמצאו כבריאותיים וכמזינים מכל אבות המזון המצויים כיום. בין אם מדובר בחלב, שוקו, גבינות או שמנת, אכילתם תסייע להתפתחות המערכת החיסונית, חיזוק השלד, העצמות ועוד.

כאשר אתם שותים חלב, אין מדובר רק בטעם נפלא, טעם הטבע אלא גם במקור עשיר ברכיבים תזונתיים, ויטמינים, סיבים תזונתיים ומה לא. חלבמועשר בסידן, רכיב החיוני להתפתחות תקינה וטבעית של מערכת העצמות, הליך הגדילה, חוזקן ועמידותן. צריכת סידן חיונית וחשובה מאין כמוה בגיל הילדות וההתבגרות, אך לא רק, גם במהלך שנות חייכם הבוגרות סידן יועיל לתחזוקתה התקינה של מערכת העצמות וימנע ככל האפשר התפרצות מחלות עצם כדוגמת אוטופורוזיס ואחרות. כשאר מזדקנים ישנה בריחת סידן, העצמות נחלשות והופכות לשבירות יותר ולכן קיימת חשיבות רבה לצריכה יומיומית וקבועה של חלב גם בגיל העמידה.

 

חלב הוא גם מקור נפלא לסיבים תזונתיים המסייעים לתחושת שובע, לא צריך להשתולל בארוחה, מספיק לשתות כוס חלב אחת וכבר מרגישים בבטן תחושת שובע נעימה, עוד ביס קטן של אוכל ואתם מלאים ומרוצים, וכך שומרים כמובן גם על גזרה יפה.

אתם לא חייבים לשתות חלב אלא ניתן גם לאכול מוצרי חלב העשויים כמובן מחלב, בא לכם גבינה לבנה, קוטג' או לאבנה. אין בעיה בכלל. הרי אין על הטעם הנפלא של גבינה לבנה על פרוסת לחם. לאכול גרגרי קוטג' רכים ונימוחים עם הסלט או לנגב לאבנה ושמן זית עם פיתה חמה. עם זאת בכדי לשמור על תזונה בריאה ונכונה כדאי להתמקד ממוצרי חלב המעושרים בסידן ודלים בשומן. אתם יכולים לדוגמא להתענג על גבינת סימפוניה, גבינתשמנת איכותית ויוקרתית, בגרסתה דלת השומן, 3% בלבד, ואין צורך לאכול ולהתפרע עם 30%, גם ב-3% תיהנו מטעם נפלא ומשובח יחדיו עם בריאות ושמירה על משקל.

חזרתם מחדר כושר ואתם זקוקים במיידי לחלבונים ופחמימות, אין צורך לחפש הרבה, תמצאו את הכל בזמינות מיידית בקוטג' הביתי. קופסת קוטג' אחת תספק לכם את כל מבוקשכם ותסייע להתאוששות מהירה של הגוף, להזרמת חלבונים ופחמימות, לבניית השריר ולחיזוקו. זה כה פשוט וקל ויחד עם זאת מלא בטעם. בא לכם פתאום משהו חמצמץ, ולא מתוק, הגיע הזמן ללאבנה המוחמצת והעדינה, בשילוב שמן זית וזעתר תהפוך כל ארוחה לחגיגה. או פתאום זהו זמן השמנת, העשירה בויטמינים ובסידן, חמצה או מתוקה לבחירתכם, כאשר מומלץ להתמקד בשמנת דלת השומן.

תזונה בריאה אינה נוגעת רק למבוגרים אלא רצוי להתחילה בגיל צעיר, מילדות ולהקנות הרגלי אכילה תקינים ובריאים. אם נמאס לכם להתווכח עם ילדכם על כוס החלב של הבוקר, הבה נתחכמה, ונביא לו במקום ספל שוקו קר או חם. ילדכם יתענג על הטעם המתוק והמשובח, ובו בזמן גופו יוזן בכל המרכיבים החיוניים בדומה לכוס חלב במדויק. שוקו עשיר יותר בסוכר אך מדובר בדבר זעום לעומת כל הרכיבים התזונתיים העשירים המצויים בו בשפע. באפשרותכם לרכוש שוקו במגוון טעמים, שוקו בננה, שוקו בלבד, וניל ועוד, וכך לשמור על עניין וגיוון. הפשטות שבמוצרי חלב תדהים אתכם כל הזמן מחדש. כל שתבקשו מצוי בהם, בריאות ללא כל מאמץ.

הוסף תגובה