מזמינים משלוח? 10 טיפים שיעזרו לכם

הזמנת משלוחי אוכל לא אמורה להיות מדע טילים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לעשות בה טעויות. המאמר הקצר הזה אמור לעזור לכם לעשות את מעט הדברים שתוכלו כדי לעזור לעצמכם ולאותה מסעדה ממנה אתם מזמינים לצאת מרוצים יותר.

אלו הטיפים שלנו:
 
שימו לב לשעות המשלוח. לא נעים לנסות להזמין משלוח אחרי קריאה ממושכת של תפריט וריור עליו, ולגלות שלא ניתן לבצע עוד משלוחים כי שעות הפעילות של המסעדה הסתיימו. לכן, הדבר הראשון לעשות הוא לבדוק את שעות הפעילות של המסעדה ממנה אתם רוצים להזמין. 

יש זמן? תפריט! עיינו באופן יסודי בתפריט לפני ביצוע ההזמנה שלכם. הכי טוב להדפיס, לסמן מספר מנות אפשריות ורק אז להתקשר ולהזמין. כך תגבו את עצמכם למקרה שהמנה שאתם רוצים נגמרה ולא תיאלצו להזמין מנה שאתם לא אוהבים תחת לחץ. 

אל תחשבו "משלוח". להזמין משלוח זה לא כמו לאכול במסעדה. יש לכם שפע של אפשרויות שלא קיימות במסעדה – לבצע שילובי מנות שלא כל מסעדה תסכים לעשות; לחלק מנות עם חבריכם; להוסיף מצרכים שונים שכבר יש לכם בבית (נגיד, בקבוק יין לבן טוב שילך טוב עם הפיש אנד צ'יפס). נסו לחשוב על העניין כעל תכנון ארוחה ולא כעל הזמנה פשוטה של משלוח.
 
כדאי לשאול על מבצעים. לא תמיד יזכרו לספר לכם שיש מבצע כזה או אחר שמתאים בדיוק לכם. לא בטוח שתרצו לנצל כל מבצע שיציעו לכם, אבל אם לא תשאלו איך תדעו?

דעו למה לצפות. אם יש מנה של מסעדה ספציפית אותה אתם מכירים ואוהבים, כדאי להניח לפנטזיות ולזכור שלא לכל מנה יש אותו טעם ומרקם אחרי שטולטלה בקופסת פלסטיק מהצד השני של העיר עד אליכם. מה לעשות.

בקשו את מה שאתם צריכים. אל תצפו שהטלפן מהצד השני ינחש מה חסר לכם. אם אתם זקוקים לכלים חד פעמים, תבלינים, רטבים או קבלה, הקפידו לבקש שיצרפו אותם אל המשלוח. 

ספקו הסבר מפורט לגבי מיקומכם. כתובת, קומה, דירה וכו' זה די בסיסי. אבל מעבר לכך, כדאי להוסיף נקודות ציון – "ליד קולנוע מוגרבי", "מול גן העיר" וכו'. זה חשוב במיוחד אם ישנו בעיר רחוב נוסף עם שם דומה לשם הרחוב שלכם. לדוגמא: "החלוצים" ו"יד חרוצים".  

בקשו הערכת זמן. רוב המסעדות מתחייבות על זמן הגעת משלוח מקסימלי. אם לא אומרים לכם – תשאלו, ותבדקו מה השעה כשעונים לכם. תרשמו. זה גם יהפוך את ההמתנה לפחות מתסכלת וגם שימושי כאשר משלוח מאחר.  

בקשו סיכום חשבון לפני ההזמנה. בדרך-כלל בסיום הזמנה יאמרו לכם כמה עליכם לשלם. אם לא אמרו כדאי לשאול – זו ההזדמנות האחרונה לזהות טעות במספר או סוג המנות. 
 
הכינו טיפ בצד מראש. כאשר שליח מגיע עם משלוח של אוכל חם קשה להיות סבלניים ונחמדים – וחבל שהאוכל שלכם יתקרר בזמן שאתם מחפשים כסף קטן. הכינו את הטיפ מראש ותחסכו לעצמכם כאב ראש.

הוסף תגובה