הדפסה על קנבס – שדרוג המראה של סלון הבית

במקביל לאתרי אינטרנט המציעים שירותי הדפסה ופיתוח תמונות בפורמט דיגיטלי (אשר צולמו במצלמה דיגיטלית) ישנם גם אתרים המציעים להדפיס את אותן התמונות על גבי בד מיוחד – בד הקנבס. את בד הקנבס אתם בטח מכירים משיעורי האומנות בבית הספר היסודי, מדובר על משטח המשמש אומנים לציורים ואומנות וכמו כן ניתן להדפיס עליו תמונות וציורים על ידי מדפסת בטכנולוגיה ייעודית המשמשת את בתי העסק בעיקר עבור הדפסה על קנבס.

הדפסה על קנבס הינה הדפסה איכותית. בניגוד להדפסה על נייר צילום רגיל או אפילו על גבי בריסטול מיוחד המיועד לפיתוח תמונות איכות, ההדפסה על גבי בד הקנבס המיוחד תצא ללא דופי. בטח תתפלאו לדעת כי התמונות שמודפסות על גבי בד הקנבס מקבלות אורך חיים ממושך יותר מאשר משטחי הדפסה אחרים כמו ניירות הצילום הסטנדרטיים או בריסטולים שונים המיועדים להדפסת תמונות דיגיטליות.

כמו כן, בניגוד להדפסת תמונות רגילה על גבי נייר צילום או בריסטול מיוחד, הדפסה על קנבס מאפשרת לנו להתגמש בגודל התמונה. לא צריך לחתוך אלמנטים מתוך התמונה ולא צריך לפחד לאבד פריטים מתוך התצלומים כאשר מדפיסים על גבי קנבס. באם בעבר הייתם מוגבלים על הדפסה בגודל קבוע וידוע מראש, המדפסות המיוחדות שמאפשרות הדפסה על קנבס יכולות להדפיס על משטחים גדולים של בד שמגיעים למעשה עד לגודל של קיר שלם. אין חשש מכך שהרזולוציה ואיכות הצילום יפגעו כתוצאה מההדפסה.

טיפ לשדרוג סלון הבית: הדפסת סדרת תמונות על גבי בד הקנבס כאשר כולן יחדיו יוצרות תמונה ברורה אחת, יכולה לשדרג בין רגע את מראה סלון הבית שלכם. לא חייבים להשקיע הון של כסף בקניית תמונות בגלריות אומנות שונות. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאינטרנט, לבחור במאגר של תמונות של נוף מומלצת ולהזמין אותן מודפסות. הדפסה על קנבס היא הדפסה מהירה, ותוך בין שבוע לשבועיים התמונות יגיעו אליכם עם שליח עד הבית.

הוסף תגובה