מכונות אספרסו למשרד, סוגים וטעמים

קפה אספרסו איכותי הוא טעם החיים, לגימה אחת ואתם מרגישים ערניים, חדים ונכונים לכל פעילות שהיא. ולכן אין מקום טוב יותר לקפה מאשר במקום העבודה. מכונות קפה למשרד יהוו פיתרון קסם לעובדים ולמנהלים כאחד. שתיית קפה תרענן את העובדים ותמלאם בכוחות מחודשים. בין אם להתחיל את הבוקר בחיוך או לשתות קפה בארוחת צהריים. רכישת מכונות אספרסו למשרד תעניק אווירה נעימה וכן תצמצם הוצאות לעובדי המשרד, שימנעו עכשיו מלרכוש קפה מחוץ למקום העבודה בבתי הקפה הסמוכים.

מכונות קפה למשרד נחלקים למספר סוגים מרכזיים, מכונות אספרסו למשרד הפועלות באמצעות אבקת קפה, פולי קפה וקפסולות קפה. ואיך בוחרים במכונת הקפה המתאימה? בודקים את הצרכים המצויים במשרד, כמות מספר העובדים, כמות כוסות הקפה היומית והחודשית, אפיון הצריכה, האם הקפה מיועד בעיקר לעובדי המשרד או ללקוחות חיצוניים ועוד.

לדוגמא במידה והעסק כולל מספר רב של עובדים כדאי לרכוש מכונות אספרסו למשרד הפועלות באמצעות אבקת קפה ומדוע? היות ומדובר בעלויות נמוכות באופן יחסי בהשוואה לשאר מכונות הקפה. אמנם האיכות אינה כשל פולי קפה או קפסולות אך המחיר משחק במקרה זה תפקיד מרכזי.

 

אם אתם בעניין איכות וטעם כדאי שתתמדקו במכונות להכנת קפה למשרד הפועלות באמצעות טחינת פולי קפה או קפסולות. כאשר גם במקרים אלו ישנה חלוקה פנימית. ישנן מכונות להכנת קפה למשרד באמצעות פולי קפה הפועלות באפן ידני כאשר עליכם לטחון בעצמכם את פולי הקפה ולמלא את הכמות הדרושה, וישנן מכונות אוטומאטיות המתבססות על פולי קפה כאשר לחיצה אחת כותשת את פולי הקפה ומספקת בשניות כוס קפה איכותית. כמו כן מתקן זה מתנקה בעצמו ואינו מצריך מכם כל פעולה מלבד לחיצה קלה על הכפתור.

סוג נוסף כאמור לעיל הינו מכונת קפה אספרסו התבססת על קפסולות. מדובר במכונות חצי אוטמאטיות הדורשות מכם להכניס את הקפסולה למקום המיועד, ללחוץ על כפתור ההפעלה ולפנות לאחר הכנת כוס הקפה את הקפסולה המשומשת בתא הפסולת. היתרון בקפסולות הינו מבחר הטעמים המגוון הקיים, וכן נוחות השימוש והניקיון.

אולם ישנן מכונות שמחייבות אתכם לעשות שימוש אך ורק בקפסולות של החברה המייצרת ולא בקפסולות חלופיות כך שאתם בעצם כבולים לחברה אחת. המודל שעומד מאחורי כך הינו מכירת מכונת הקפה במחיר מוזל באופן יחסית מתוך מחשבה כי את המוצר עצמו, הקפסולה תאלצו לקנות אך ורק ממקור אחד וכך חברת הקפה מבטיחה לעצמה מקור הכנסה מתמשך ולא רגעי כמו מכירת מכונת הקפה בלבד.

עם זאת ישנן מכונות להכנת קפה אספרסו המאפשרות שימוש בקפסולות של חברות מתחרות ולכן מומלץ לשקול זאת בחיוב בטרם רכישת מכונת הקפה עצמה. ערכו סקר שוק בין חברות הקפה המצויות בשוק, ראו את המבחר של הקפסולות, את עלותן, ערכו תחשיב חודשי ממוצע משוער, טעמו ובחרו בתבונה.

שיקול נוסף המתייחס לכל המכונות להכנת קפה למשרד בטרם רכישתן הינו שירות הלקוחות והתמיכה במוצר. האם במקרה של תקלה יש לכם למי לפנות, מי מעניק שירות, האם ישנו שירות לקוחות זמין, אחריות, לכמה שנים האחריות וכו'. חשוב לדעת שלאחר רכישת מכונות הקפה יהיה מענה הן לשאלות והן לתחזוקה בהתאם לצורך.

הוסף תגובה