מכונות קפה למשרד – כל האפשרויות

מכונות קפה על בסיס קפסולות

מכונות קפה למשרד על בסיס קפסולות הן ללא ספק המכונות החדישות והמרשימות ביותר בתחום מכונות הקפה. מכונות אלו מאפשרות לכם ליהנות מהיצע נרחב של סוגי קפה אשר נטחנו מפולים משובחים ונארזו בתוך קפסולות השומרות על טריות הקפה לאורך זמן. מכונות קפה אלו מאפשרות לכם ליהנות מקפה אספרסו משובח, קפה הפוך מעולה ועוד מגוון נרחב של טעמים בהתאם לסוג הקפה וסוג המכונה אותה אתם רוכשים. יתרון בולט של מכונות הקפה על בסיס קפסולות טמון בעבודה שאתם יכולים לשלוט באופן מלא על הוצאות הקפה שלכם בהתאם להיקפי הקפסולות אותן אתם רוכשים.

 

מכונות קפה על בסיס טחינת פולי קפה

 

מכונות קפה משרדיות על בסיס טחינת פולי קפה הן מכונות המאפשרות לכם להגיש קפה טרי וטעים בכל רגע נתון. מכונות אלו מגיעות עם מנגנון טחינה המאפשר לכם לטחון את פולי הקפה במקום, ולהפוך את אופן עשיית הקפה לטקס מרשים בפני עצמו, וכל זאת אל מול פניו הנרגשות של הלקוח, הממתין ומצפה לכוס הקפה שלו בקוצר רוח. מכונות אלו מגיעות בגדלים שונים, ובחלק מהמקרים הן מגיעות עם מנגנון חשמלי להקצפת חלב.

מכונות קפה על בסיס אבקות

מכונות קפה למשרד על בסיס אבקות הן מכונות חשמליות אשר נועדו לספק לכם קפה איכותי במחיר שווה לכל כיס. מכונות אלו מגיעות עם מנגנון מזיגה של מים קרים, פושרים וחמים, וברוב המקרים מוצמד אליהם מתקן להצבת שרוול כוסות חד פעמי. מכונות הקפה על בסיס אבקות הן המכונות הזולות ביותר בקטגוריה, אך הן בהחלט מספקות לכם קפה טעים בהתאם לאופן ההכנה הרצוי לכם.

זה הזמן לבחור את סוג מכונת הקפה שלכם, וליהנות מקפה איכותי, טעים ומלא ניחוח ארומתי. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של ספקי קפה המתמחים בהתאמת סוג מכונות הקפה לצרכי המשרד אותו אתם מפעילים.

הוסף תגובה