מכונת קפה למשרד

כיצד לבחור מכונת קפה?

כיום, מוצעות מכונות קפה למשרדים רבות ומגוונות המותאמות באופן מושלם לכל בית עסק. שכן, לכל עסק יש כמות עובדים שונה וצרכים שונים. כיצד בוחרים את מכונת הקפה המתאימה ביותר לצרכי העסק? ואיך בודקים איכות? להלן מספק טיפים שיסיעו לכם לבחור את ‘האחת'.

אם מדובר במשרד קטן המונה מספר מצומצם של עובדים (עד 10 עובדים), מומלץ לבחור מכונת קפה שמפיקה עשרות כוסות קפה בודדות ביום. (מומלץ לקנות מכונת קפה )
במידה ומכונת הקפה מיועדת ל-15 עד 20 עובדים, מומלץ לבחור מכונה גדולה יותר שמסוגת להפיק כמות גדולה של כוסות קפה, מומלץ לבחור במכונה דיגיטלית ואף רצוי שתוכל לטחון בעצמה את הקפה.
אם ברצונכם לבחור מכונה ממבחר מכונות קפה למשרדים עבור 50 עובדים ומעלה, יש לבחור מכונה אוטומטית ון טצי' שתעשה את כול העבודה החל מטחינת הקפה ועד לחליטתו.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מכונות קפה למשרדים?

רגע לפני שרוכשים מכונות קפה למשרדים חשוב מאוד לבדוק מה הספק מציע לכם. כיום, קיימים מסלולי רכישה או השכרה של מכונות קפה למשרדים ואף ללא התחייבות. אם בוחרים במסלול ההשכרה, יינתן לכם שירות תיקונים ,פילטרים  , כדורי ניקיון  וטיפולים המגיעים כחלק מעסקת ההשכרה. חשוב שתבררו את הזמינות של הספק בעת הצורך ותוודאו שהוא יהיה זמין עבורכם באופן מרבי. מכונות הקפה למשרדים משוכללות ומתקדמות ואף מאפשרות כיוון מדויק של חוזק הקפה ובחירת הטעם הרצוי. בשלב ההתקנה של מכונת הקפה, וודאו עם הספק מהם הטעם והחוזק הרצוי לכם. והחשוב מכל, מומלץ לבחור בספק שיאפשר לכם להתנסות במכונת הקפה שלו וללא התחייבות וקנסות.

קפה לפי בקשתך

אם החלטתם שאתם משכירים מכונת קפה למשרד, אתם אלו שתקבעו איזה קפה לשתות. טעם הקפה, סוג התערובת וחוזקו יותאם באופן מושלם לטעמם האישי של עובדי המשרד. כמו כן, גם סוג מכונת הקפה, גודלה ועוצמתה תהיה מותאמת באופן אופטימאלי לצרכי המשרד, לאופיו ומספר העובדים.

הוסף תגובה