מצלמה סטנדרטית או דיגיטאלית?

מצלמה סטנדרטית או דיגיטאלית?
במצלמה דיגיטאלית:
איכות תמונה – נקבעת על ידי החיישן שהוא קובע את קצב הצילום, מספר הפיקסלים ( ככל שהערך גבוה יתר התמונה חדה יותר) ודיוק הצבעים בתמונה. לדעתי מספיק 3.5 מיליון פיקסל. כמו כן יש חשיבות לאיכות הפלאש ( ביטול עיניים אדומות) . במצלמות מסוימות יש גם מנגנון ביטול רעידות, עוד מנגנון המשפר את איכות התמונה.
תמונות דיגיטאליות מכווצות בדרך כלל בפורמטים ידועים ולכן התמונות מאבדות מאיכותן . 
תמונות שתבצע ללא כיווץ הפורמט יגרמו לכך שיתפסו מקום רב בזיכרון.
עדשות – העדשות הן שקובעות את איכות התמונה. אי לכך , בדוק את האפשרות להחליף אותן לפי צרכיך. המצלמות הדיגיטאליות ברובן אינן מאפשרות להחליף פילטרים ועדשות. אלו שכן מאפשרות להחליף פילטרים ועדשות עולות הרבה כסף. העדשות המתחלפות טובות עבור שימוש לטווחים, פילטרים .
תיקון טעויות צילום – בצילום דיגיטאלי רואים מיד טעויות בצילום. ובמקרה זה, אפשר לצלם שוב עד תקבל את התמונה האיכותית.
זיכרון ובטרייה – מצלמה דיגיטאלית דורשת טעינה של המצלמה, וריקון של זיכרון התמונות לתקליטור או לאתר באינטרנט. אי לכך מומלץ להצטייד/לקחת עמך בטרייה וזיכרון נוספים ובהזדמנות הקרובה לרוקן את הזיכרון לצורב תקליטורים או לאתר תמונות באינטרנט. כיום מחירי הזיכרונות במחירים מאד אטרקטיביים.
יש לבחור מצלמה עם זוג בטריות ולא 4 בטריות (מבחינת משקל), יש לבחור בטריות נטענות סטנדרטיות ולא ייחודיות של החברה ( בגלל המחיר), יש לקנות מטען של 2300 מילי אמפר מינימום.
מסקנה: מצלמה דיגיטאלית תהיה טובה ומועדפת בשבילך. לצילום בעדשות מקצועיות יותר ולאיכות תמונה גבוהה, נדרשת מצלמה רגילה או מצלמה דיגיטאלית מהסוג היקר ביותר .
יש להשוות בין המצלמות: מי נותן זום אופטי גבוה יותר ( לא להתייחס לזום הדיגיטאלי), מהירות תריס גבוהה יותר ובקרת איזון של הצבע הלבן טובה יותר ( התאמת כל הצבעים בתמונה ). אך כאן זה עניין של מחיר ואיכות גבוהה יותר.
המלצה אישית: בחר מצלמה מחברה ידועה!!!!!!!!

http://yair1515.googlepages.com – אתר המידע למטייל העצמאי בחוץ לארץ 

http://mazagot.olami.googlepages.com אתר המצגות בנושא תירות , תרבות וטבע

http://tiulisrael.googlepages.com/home אתר המידע למטייל העצמאי בישראל

הוסף תגובה