מקרר יין ביתי – לבקבוק היין האיכותי

קניתם בקבוקי יין איכותיים, רגילים, לאספנים? אז אם כבר השקעתם כל כך הרבה בבחירה, התאמת סוג היין לאוכל, לפי יקבים ועוד – חשוב לשמר את בקבוקי היין בתנאים מבוקרים על מנת לשמור על איכותם, טעמם, עפיצותם ועוד שלל מרכיבים היכולים ללכת לאיבוד, בעקבות אי שמירה נאותה.

אחת מן ההמצאות הטובות ביותר שפותחה על ידי האנושות היא – המקרר. נועד לשמור על טמפרטורה קבועה ועל ידי כך לשמר מזון, שתייה או מוצר כלשהו שללא קירור ייהרס או יאבד מאיכותו במהרה.

תרבות היין –

חנויות יין רבות המשמשות כמוקד מרכזי לאוהבי ואניני היין בארץ, מאפשרות חשיפה למוצרים רבים המלווים את תרבות היין. ניתן להתרשם מחברות שונות, יינות איכותיים מהארץ והעולם, טעמים, צבעים וניחוחות משכרים.

בנוסף, הלקוחות יכולים להתאים אביזרים נלווים כגון אטמים, משפכים, קנקני יין להגשה, מעמד לבקבוקים ואף מקרר יין ביתי.

 

תפקידו של מקרר היין לשימוש ביתי, מאפשר ללקוח הפרטי להמשיך וליהנות מאיכות היין בכל שלב – מרגע הקנייה, שמירה על איכותו בקירור, פתיחתו והגשתו בטמפרטורה הרצויה.

מקרר יין ביתי משמש לא אחת גם כפריט נוי בחלל הבית.

ניתן להשיגו בגדלים, צבעים, סוגי ציפוי שונים ומגוונים. היתרון העצום העומד מאחורי השימור במקרר יין ביתי – הוא האפשרות להגיע לדרגת אירוח, וטעמים כמו במסעדות יוקרה, יקבי בוטיק ועוד.

חברו הטוב של היין –

יין דורש בקרת אקלים מסוימת. לכן כל יין ודרישותיו הוא.  מקרר יין מאפשר ויסות טמפרטורה והתאמה אישית לסוגי היין המגוונים. על מנת לקבל המלצות ניתן לבקש הדרכה בחנויות היין המובחרות בארץ, לקרוא על הנושא בהרחבה באינטרנט, לשאול מכרים לגבי התנסותם במקררי יין, ואופן השימוש בהם, המלצות ועוד.

מקרר יין הינו פריט אופנתי המוסיף הוד והדר בכל חלל בו הוא מוצב. מקררי היין הביתי, אינם עצומים בגודלם, ומאפשרים נופך עשיר, מדויק, והתאמה לכל בר, סלון, חדר עבודה או משרד. מושלם לאירוח, והצגת אוסף היין שלכם, בצורה מהודרת, קרירה ואיכותית.

בנוסף, לאוהבי היין האדוקים, ניתן לאחסן את הבקבוקים בהם לא תעשו שימוש בקרוב במקום אפלולי וקריר, ואת בקבוקי היין השמישי תוכלו להציב במקרר לשימוש מיידי, מקורר בדיוק לטמפרטורה הנכונה – ללגום וליהנות.

הוסף תגובה