משלוחים – זה כל הסיפור

הזמנת משלוחי אוכל לרובנו הוא דבר שבשגרה, לא תמיד יש חשק לבשל בסוף היום, או לרדת מהמשרד ולחפש מה לאכול, הרבה יותר פשוט להרים את הטלפון לחייג ושהאוכל יגיע עד אליך. כיום ניתן להזמין כל סוג אוכל שאתם חפצים, פיצה, מנת בשרית, שווארמה או פסטה. כיום למקומות אוכל יש אתרים שם ניתן לראות את התפריט להזמנת משלוחים ומחירים של המנות.

משלוחים מאפשרים לכם ליהנות מארוחה טעימה ללא פשרות, תוכלו לגוון עם מוצרים שיש במקרר או שתייה או להזמין יחד עם המשלוח את השתייה והתוספות.

הזמנת משלוחי אוכל

הזמנת משלוחים דורשת להרים טלפון ולהזמין את אשר אתם חפצים, לפני כן חשוב לבדוק מה אתם רוצים לאכול והאם המקום פתוח, הזמנת של אוכל לאחר אחת בלילה, תשאיר אתכם עם מגוון מצומצם יותר של הזמנות, כמו כן בדקו כי המסעדה עושה משלוחים לאזור המגורים שבו אתם גרים. בדקו מה הנכם מעוניינים להזמין ורשמו, לא פעם תהיה מנה חסרה או שהתפריט שבידכם ישן והמנות הוחלפו, הכינו מבעוד מועד מנה אחרת שהייתם רוצים להזמין. הזמנת משלוחי אוכל תחת לחץ עלולה להוביל אתכם למנה שלא רציתם או החסרת דברים בהזמנה. אם ידוע על שינויים במנה חשוב לציין זאת, עם גזר או בלי גמבה וכדומה.

בררו על מבצעים שקיימים כגון שתייה חינם או הגדלת המנה.

כיום ברוב המקומות ניתן לשלם בכרטיס אשראי, כך ניתן לשלם בעת הזמנת המשלוח ולחסוך זמן בעת הגעת האוכל, כמובן לא לשכוח להכין מבעוד מועד טיפ לשליח.

משלוחים – איפה האוכל?

הזמנת משלוחים תמיד נראית כנצח אתם כבר מתארים לכם נוגסים במנה ומוכנים להסתער כבר על הדלת. לעיתים נראה שעד ששליח משלוחים מגיע עבר כבר נצח, בקשו הערכת זמן של הגעת המשלוח. ציינו כתובת מדויקת על מנת למנוע מהשליח להסתובב שעות ליד הבית. במידה ואתם מודעים לכך שהבית בכניסה פנימית או שהכתובת לא רשומה בבירור על הבית ציינו זאת בעת הזמנת המשלוח על מנת שהשליח יקבל פירוט על מיקום הבית ויחסוך זמן של חיפוש אחר הדלת שלכם.

זהו הדלת נפתחת ומולכם עומד השליח עם האוכל לכם נותר לומר תודה ולהסתער על האוכל. היה שווה לחכות. משלוחים חוסכים לכם זמן בהכנת האוכל וכמובן שלאחר הארוחה ניתן להתרווח כי אין כלים לשטיפה.

הוסף תגובה