מתכון דים סאם להכנה ביתית מהירה

מתכון דים סאם להכנה ביתית מהירה

מכיוון שישנם יותר מ- 10 סוגים שונים של כופתאות דים סאם, כל אחת מעוצבת ומקופלת באופן ידני וייחודי לה, אנחנו מביאים לכם כאן מתכון דים סאם סכמתי שמציג את החומרים המשותפים והנפוצים כמעט בכל כופתה וכופתה. מוכנים?

מעט עבודה, תענוג גדול

כל מה שתם צריכם למעטפת הבצק הדקה והעדינה הוא קמח (סוג הקמח נתון לבחירתכם- חיטה, אורז או טפיוקה), מים ומעט שמן. עבור המילוי שתהדקו בתוך מעטפת הבצק- ובכן, זהו עולם ומלואו בו תוכלו לבחור את המרכיב שאתם אוהבים: בשרי, עוף, צמחוני ואפילו מתוק כקינוח. השילובים הם אינסופיים, מגזר חתוך המוקפץ עם כרוב לבן ונבטים, או בשר בקר קצוץ מעורבב עם עירית וכוסברה, עוף טחון יחד עם דלעת ופטריות שיטאקי, או מילוי קוקוס ושוקולד במעטפת קויו עגלגל. את המילוי הנבחר תוכלו להקפיץ מעט במחבת ווק, את הבצק הכינו והשאירו לנוח מעט לפני המילוי. לבסוף, כשהרכיבים מוכנים למלאכת הקיפול, הניחו כמות של כפית מהמילוי במרכז עיגול הבצק המרודד, והדקו בצורה לבחירתכם, ממש כמו שרואים באתר דים סאם לב.

מתכון דים סאם מהלב

כשהכנתם את כל הכופתאות כרצונכם, וכמובן לא דילגתם על רכיב ה"הכנה מכל הלב", הניחו על בסיס סלסילת האידוי עלי כרוב ועליהם את הכיסונים. אדו מעל סיר עם מים למשך 8 דקות ו….VOILA! כל מה שנותר הוא לרחוץ ידיים. בתיאבון!

לבריאים במיוחד- שימו לב שאם בחרתם להכין דים סאם מבצק טפיוקה, תכונותיו סגוליות מכיוןן שהטפיוקה (Tapioca) הוא חומר גלם עמילני דל טעם המשמש להכנת מזון. הוא מיוצר משורש מניהוט מיובש, כתוצר לוואי בתהליך הכנת הפארופה, בדומה להכנת פסטה מחיטה. מקורו בברזל, ומשם הופץ לארצות טרופיות נוספות.

לבריאות 🙂

הוסף תגובה