סדנאות יין

אתר זולים

אין דבר יותר מגניב מאשר לשבת בבר עם בחורה ולהזמין לה משקה כמו ברמן מלידה. אין עונג גדול יותר מלהזמין משקה ולזהות כל טעם וריח כאילו נולדתם וגדלתם בתוך בר אפלולי על ידי ברמנית פאבים מזדקנת. רובנו היינו מעוניינים לדעת קצת יותר על האלכוהול אותו אנו מזרימים לגופנו אך מבלי להשקיע בקורס ברמנים ארוך ויקר… סדנאות אלכוהול הן התשובה לכך

סדנאות אלכוהול הן סדנאות המתמחות בסוגים שונים של אלכוהול. סדנאות אלכוהול באות לפלח לנו את התחום הרחב הזה של אלכוהול, המוצג בדרך כלל בקורסי ברמנים, ולאפשר לנו בחירה נקודתית של אלכוהול מועדף.

סדנאות אלכוהול מתחלקות לסוגים שונים ביניהם: סדנת אלכוהול כללית, סדנת משקאות פתיחה ומשקאות קינוח, סדנת ברנדי, סדנת יין ויין למתקדמים, סדנת וויסקי ועוד.

סדנת אלכוהול שפופולארית מאוד בתקופה האחרונה היא סדנת יין.

סדנאות יין, מבין סדנאות אלכוהול אחרות, הן הבחירה האולטימטיבית לאירוע גיבוש עובדים.

סדנאות יין הן מפגש כיפי ומהנה של קבוצת אנשים ומאפשר גיבוש וקירבה בין משתתפיה. מלבד אווירת הפתיחות והשחרור אותה מביא עימו המשקה זוכים משתתפי סדנאות יין לידע נרחב בתחום בו מתמקדת הסדנא.

סדנת יין מציגה ועוסקת במשקה אלגנטי הצופן מאחוריו מלאכת הכנה מורכבת ומדויקת שתרתק את המשתתפים. סדנאות יין הן אירוע לאנשים המעוניינים בחידוד טעמם וידיעותיהם לגבי יין – נקטר האלים. סדנאות יין וגבינה למשל, יתאימו מצוין לערב בנות או מסיבת רווקות. ניתן גם לשלב סדנאות יין עם שוקולד – שילוב מנצח לדעת כל.

סדנאות יין מלמדות את המשתתפים לחוש, להריח ורק אז לטעום את היין. סדנת יין מתמקדת בהיכרות הראשונית והחשובה ביותר של חושינו עם המשקה – לאחר שעברנו שלב זה ניתן להתפנות להתענגות על המשקה ולמידת  תהליך ההכנה והסיפורים שמאחורי היין.

לאחר שמריחים, לוגמים, מגרגרים ויורקים ניתן לחוש בארומה המדהימה של הפירות מהם עשוי אותו יין הבא אל פיכם. סדנאות יין חושפות בפני המשתתפים טעמים שלא שמו אליהם את הלב קודם בעת שתיית יין.

יין ישמח לבב אנוש ולא סתם – כאשר לומדים ועומדים על מורכבותו של משקה זה מבינים את הקסם שהוא צופן בחובו.

אז ארגנו לכם ערב צוות מהעבודה וקחו אותם למפגש של שכרון חושים – סדנאות יין הן לאנשים בעלי טעם ויודעי דבר כך שלא תוכלו לטעות בבחירה האלגנטית ביותר.

הוסף תגובה