סדנת בישול בשר

מי  לא אוהב בשר ? טוב יהיו מספיק כאלה שיחלקו על האימרה הזו , ואם כך אז עבורכם המאמר הבא לא יתבשל טוב עם הטעם שלכם .

ונעבור לחובבי הבשר שביננו . מתכוני הבשר יכולים להכיל ספרים עבי כרס, ולכן אתמקד דווקא בבשרים שאותם צולים על האש.

לפני שאתם ניגשים לעשיית הבשר , נתחיל בשלב שבו אתם בוחרים את הבשר אצל הקצב. ראשית עליכם לוודא שהבשר שהחלטתם לקנות טרי ולא יצא מהקפאה , בשר קפוא שעבר הפשרה סופג המון נוזלים שגורמים לטעם שלו להיפגע. כמו כן חשוב להקפיד על נתח צעיר כשמבקשים מהקצב את הנתח בשר.

אחד המתכונים האהובים עליי הוא הפילה בקר שזהו בעצם נתח רך מאד מושרה במרינדה . אך לבחירתכם מגוון מתכונים בשריים שתוכלו לשלב בארוחה החגיגית הזו .

בסדנאות בישול בשר ניתן ללמוד לא רק על הבשר עצמו אלא על הטיבול , הרטבים והתוספות של אותה המנה שהופכים כל מנה של "על האש" לארוחת גורמה אמיתית .

סדנאות בישול בשר יאפשרו לכם ללמוד על הטעמים השונים שיש לחלקי הבשר שתבחרו בשלבי הקניה אצל הקצב. בסדנת הבישול תלמדו כיצד להכין את הרטבים שבהם תשרו את הבשר , מה שיהפוך את המנה הבשרית לעסיסית ובעלת טעם מיוחד.

איפה אפשר לעבור סדנת בישול כזו  ? ובכן , זה נתון לשיקולכם , תוכלו להזמין שף פרטי אליכם למטבח ובכך תקבלו הדרכה אישית ומעמיקה על הכנת בשרים , או שתוכלו לבקר במתחם סדנאות הבישול של מבשלים חוויה.

מתחם הסדנאות אצל מבשלים חוויה עבר שדרוג מרענן שבו אתם יכולים להנות מחוויה קבוצתית בסדנא עצמה והתרשמות מהמטבח של השף .ניתן גם למצוא בחנות השף מגוון מוצרים ייחודיים למטבח .

אם אתם מחפשים תירוץ לשלב טיול נחמד ונסיעה אל סדנת הבישול אז הייתי ממליץ לכם לבקר אצל מבשלים חוויה לקבלת אווירה קולינארית מושלמת במהלך הסדנת בישול .

לסיכום , אנו מאחלים לכם , סדנת בישול פוריה ובתיאבון…

הוסף תגובה