סדנת בישול לקבוצות

סדנת בישול קבוצתית:

סדנת בישול לקבוצות הינה דרך מצוינת לחגוג אירועים מכל סוג: מסיבת רווקות, אירועים משפחתיים וכולי. סדנאות בישול הן אופציה נחמדה להתגבש ולהעביר ערב חוויתי.

סדנאות בישול קבוצתיות הינו קונספט שיכו להתאים גם לגיבוש צוותים בעבודה, לעידוד עבודת צוות ולפיתוח מנהיגות. סדנאות הבישול נחלקות בדרך כלל לפי סוג המטבח:מטבח איטלקי, צרפתי, גורמה וכולי אך יכולות להיות גם שילוב של מספר מטבחים.

סדנת בישול איטלקי: המטבח האיטלקי הוא שם רחב למספר מטבחים שכן כל אזור באיטליה מאופיין בטכניקות בישול שונות, שימוש בחומרים שונים ובמסורת בישול שונות. מרכיבי האוכל הם לפי הייחוד של אותו אזור כך שהמטבח הצפון איטלקי שונה מאוד מהמטבח הדרום איטלקי. יחד עם זאת, מה שמשותף בין המטבחים הוא השימוש במצרכים טריים ושימוש נרחב בפסטה על נגזרותיה.

סדנת בישול צרפתי: הבישול הצרפתי נחשב בהגדרה בישול גורמה. גם המטבח הצרפתי מאוד מגוון כאשר כל חבל ארץ מאופיין במסורות בישול שונות. חבלי ארץ מסויימים עושים שימוש נרחב בגבינות כגון ברי וקממבר וגבינות עובש מסוג כזה ואחר, בעוד בחבלי ארץ אחרים הבישול מושתת על טהרת מאכלי הים ביניהם רגלי צפרדע. כמובן סדנאות הבישול בארץ עוברות אדפטציה לטעם הישראלי כך שאם אתם מתעקשים להכין רגלי צפרדע כנראה שתצטרכו להרחיק עד צרפת כדי ליהנות מהחוויה המפוקפקת הזו. בארץ סדנאות לבישול צרפתי יתמקדו בלא מעט מהמאפיינים של הבישול הצרפתי ללא הדברים היותר אזוטריים. בסדנאות יש שימוש נרחב ביין, חמאה, צירים ורטבים שמעניקים למטבח הצרפתי את שמו המפורסם.

 

סדנת בישול גורמה: סדנת בישול גורמה שואלת טכניקות בישול שונות ממטבחים שונים. הציר המרכזי של בישול גורמה הינו אוכל טרי ומרכיבים טריים ואיכותיים ושימת דגש על מראה האוכל. אוכל גורמה ניחן באסתטיות ואלגנטיות. המראה הוא חלק אינטגראלי מאומנות בישול הגורמה. בישול גורמה מצריך יכולות בישול קצת יותר משודרגות אך בניגוד למה שחושבים מאוד ישימות. מי שרוצה להכניס קצת תחכום לנות שהוא מכין, סדנת בישול גורמה תענה על שאיפה זו.

סדנת בישול אורגני: עם המודעות ההולכת וגוברת לביאות אנו לא רוצים רק אוכל טעים אלא אוכל בריא. על הצורך הזה עונה הבישול האורגני. אוכל שאיננו מרוסס ואיננו מעובד, אולי קצת יקר יותר אבל לבטח משתלם לטווח הארוך. לשמחתו הרבה מוצרים ומרכיבים איכותיים נמכרים היום בבתי טבע ואף הסופרים רגילים, מה שהופך את בישול האוכל האורגני לבר יישום. בסדנא לומדים אילו מרכיבים לבחור, איך לשלב ביניהם ואיך ליצור אוכל סופר טעים ובריא.
סדנאות בישול מהוות פלטפורמה לשדרוג יכולות הבישול כמו גם לגיבוש וליצירת דינאמיקה קבוצתית נחמדה. סדנת בישול לקבוצות הינה כאמור דרך מהנה וטובה להתגבש וליהנות ביחד.

הוסף תגובה