סדנת ניקוי הגוף ושייקים ירוקים בחוות השף האורגני בכפר חגלה

סדנת ניקוי הגוף ושייקים ירוקים בחוות השף האורגני בכפר חגלה

אורח החיים הבריא תופס תאוצה בשנים האחרונות והוא מתפשט כמו מגפה, בשונה למגפות שאנחנו נוטים לפחד מהן, זוהי דווקא מגפה שהיינו שמחים להידבק בה ולדבוק בה.

לעשות ספורט כל בוקר, מסוגלים? לא תמיד יש לנו את הזמן לזה בין העבודה למשפחה והבילויים, קצב חיים המהיר לא מותיר לנו רגע פנוי.

ומה לגבי תזונה? בזה אתם מסוגלים להתמיד? קשה…תמיד יש חג, או אירוע ששובר לנו את הרצף והפיתויים רבים.

אז אספר לכם קצת על שייקים ירוקים, הם לדעתי הפיתרון לקשיים הללו, ואפשר גם להוסיף וללמוד עליהם בסדנאות בישול בריא שונות.  

 

הירקות העליים – פטרוזיליה, סלרי, כוסברה, שמיר, חסה, כרוב, תרד ומנגולד – נחשבים למשובחים שבין שלל המזונות הצמחיים. הם משתייכים לקבוצת מזון עצמאית שרובנו נוטים להתעלם ממנה, מתוך דעה קדומה שאכילת עלים היא עונש ומתאימה בעיקר לארנבים ולמכרסמים קטנים.

העלים הירוקים מכילים את כמות החלבון הדרושה לבניית רקמת שריר, לצד שלל חומצות אמינו טהורות המאוכסנות בתוך התאים ומוגנות מפני מזיקים על ידי דפנות קשיחות (צלולוזה( אם כן, ניתן להפיק חלבון מלא מעלים ירוקים, כזה שיכול להוות תחליף בריא לחלבון מן החי.

את שלל הירוקים אפשר להכניס לבלנד, לטחון יחד עם מיטב פירות העונה ולהפיק מהם את המירב בשייק ירוק וטעים. הוספת שייקים לתפריט היומי לאורך זמן תוביל לשינוי משמעותי באיכות חייכם ולהפחתה ניכרת בצריכת השומנים והפחמימות הרעות.

כדי להבין כמה זה פשוט, מהיר ובאמת טעים אפשר להגיע לחוות השף האורגני הקסומה שבכפר חגלה (עמק חפר). שם בקצה השדה מעבירה נועה פרומן – שפית לבישול בריא, נטרופתית מוסמכת המתמחה בתזונה ומנחת קבוצות, סדנה על טיב השייקים, ושלל האופציות שניתן לעשות בבלנדר בלבד. להתעניינות נוספות סדנאות בישול בריא

הוסף תגובה