סושי- מה היתרונות מול מה החסרונות

סושי- מה היתרונות מול מה החסרונות. סושי הוא אחד המאכלים היחסית חדשים בישראל, כאשר אני מתכוון למאכל יחסית חדש ביחס לסושי, הכוונה היא למשהו כמו עשר שנים. הסושי הוא במקור בא מהמזרח התיכון, אבל אלינו הסושי כמובן לא הגיע מיפן או מדינה אקזוטית אחרת, אלא מבירת ישראל האמיתית שהיא ניו יורק.

למקרה שאתם תוהים, איך יכול להיות שמאכל מזרח תיכוני הגיע אלינו מאמריקה, התשובה היא טרנדים. הרי עולם האוכל שלנו כמו גם כל עולם הצרכנות שלנו עוקב באדיקות אחרי השוק האמריקאי ולא שוק אחר. הסושי היה צריך לעשות מסלול מאוד ארוך כדי להגיע לישראל ואפילו יותר נכון יהיה להגיד שהסושי היה צריך לעשות מסלול מאוד ארוך כדי להיכנס לאופנה הישראלית, הרי הרבה יותר חשוב לסושי- להיות מותג ולא רק להיות קיים.

אז סושי הפך למותג בישראל, זה לא קרה מהר אבל בהחלט קרה כיום הסושי שולט בשתי קטגוריות חשובות, שמהן מגיעות עיקר ההכנסות של מוכרי הסושי בישראל- 1. ארוחת צהריים קלה ולא מרדימה- אם אתם מעוניינים בארוחת צהריים קלה, כזו שלא תרדים אתכם אלא תשאיר אתכם מוכנים להילחם את המשך היום- סושי הוא כמובן יהיה בחירה מעולה, אתם וודאי ראיתם את הסושיות של תל אביב בשעות הצהריים, מפוצצות בסועדים שאוכלים סושי כדי לא להיות כבדים בהמשך היום.

נישה נוספת שהסושי לקח לעצמו היא ארוחת ערב קלה או ארוחה מעולה לאכול אחרי בילוי, מאוחר בלילה. למקרה שאתם חושבים לזלזל, זוהי נישה מאוד חשובה לסושי. הרי בארוחות לילה יש בעיה גדולה מאוד, היות ואנחנו עם שמתחיל להיות מודע יותר ויותר לכל נושא שמירת המשקל והקלוריות, התחיל החיפוש אחרי מאכל או כל דבר שניתן לאכול בלילה אחרי בילוי, בלי נקיפות מצפון אחר כך,

זאת בדיוק נישה שתפורה בשביל סושי, הרי הוא קלאסי לזה: סושי הוא יחסית טעים ומקובל על רובנו, הוא ניתן להשגה די בקלות בכל מקום של אוכל, יש אפילו רשתות שמוכרות אך ורק סושי, בנוסף לכל והכי חשוב הוא לא משמין.

ברגע שהסושי כבש את הנישה של לא משמין, מניותיו זינקו עשרות מונים, ומאות מקומות חדשים המציעים סושי נפתחו ברחבי ישראל.

הוסף תגובה