ספר בישול בתמונות – עשו זאת בעצמכם

כל בשלן חובב מכיר היטב את החיפוש, לעתים חסר התוחלת, אחר עקבותיו מתכון ספציפי, שנוסה אולי פעם אחת, אולי בעבר הרחוק, ומאז אבדו עקבותיו, המוביל לרוב להחלטה נחרצת לעשות סדר באוסף המתכונים אחת ולתמיד. במקום להעתיק מתכון מתכון למחברת או לחילופין להקליד לקובץ וורד במחשב, מה דעתכם לנצל הזדמנות חגיגית זו בכדי לערוך, לעצב ולהדפיס ספר מתכונים מצולם, למעשה ספר בישול ביתי מעשה ידיכם?

הפקת ספר בישול באמצעים ביתיים היא משימה פחות מורכבת מאיך שהיא נשמעת, הרבה פחות יקרה, ולא פחות מעוררת תאבון. בעוד בהפקות מקצועיות של ספרי בישול נשכרים צלמים וסטייליסטים מיומנים, שלרוב ממירים את המנות המקוריות בחיקויים לא אכילים מסיבות הקשורות לעמידות המזון לתאורה מלאכותית, אתם תוכלו להשתמש בצילומים ספונטניים של תהליכי ההכנה השונים ושל המנה המוכנה, לפני, אחרי ותוך כדי אכילתה. התוצאה תהיה לא פחות אסתטית, והרבה יותר אותנטית ומשקפת את המתרחש במטבחכם.

גם תהליך עיצוב ספר מתכונים אינו חייב להיות מסובך ויקר, אפילו אם אתם נטולי רקע קודם בעיצוב. במקרה כזה, פשוט תוכלו להוריד תוכנה לעיצוב אלבומים, ולבחור מתוך מגוון המוצרים המוצעים (אלבומי תמונות בנושאים שונים, כרטיסי ברכה, לוחות שנה וכדומה) ספר מתכונים. מכאן ואילך, תוכלו לבחור תבנית עיצוב מתאימה ופשוט לגרור את התמונות והטקסטים שברשותכם אל התבנית, לפי הסדר וההגיון הנראים לכם. כמובן, שיש באפשרותכם לשחק עם העיצוב של כל עמוד ועמוד: לכלול מספר תמונות בגדלים שונים או בגדלים אחידים באותו דף, להחליט על גודל אחיד של תמונה לצד טקסט, למקם את הטקסט (המתכון למעשה) על גבי תמונה או על רקע לבן וכו' וכו'.

הדפסת ספר מתכונים היא החלק הפשוט ביותר בתהליך. כאן, רק תצטרכו לבחור את סוג האלבום מתוך המבחר הקיים וכן את מספר העותקים (במקרה ותרצו שעוד אנשים יהנו לבשל לפי המתכונים שרקחתם), ולשלוח את האלבום להדפסה. מחירו של האלבום עולה לפי איכות הכריכה, גודל הדפים ומספרם (דווקא על מספר רב יותר של עותקים ישנה לרוב הנחה). את ספר המתכונים המודפס תוכלו לאסוף באחת מתחנות האיסוף הפזורות ברחבי הארץ או לקבל לביתכם באמצעות שליח תמורת תוספת תשלום.

הוסף תגובה