עגלות קפה לאירועים מיוחדים

עגלות קפה הן ידידותיו הטובות של כל כנס עסקי או פרזנטציה מסחרית. בר קפה לאירועים עסקיים הוא כמו שיחת השכמה לאדם רדום – הוא מעיר, מסלק תרדמה ולאות, ושומר על האדם עירני וקשוב. כאשר אתם מתכננים יום ארוך של הרצאות, מינגלינג עסקי ומצגות פאוורפוינט, עגלות קפה הן הכרח, והן אלו שידאגו להכניס חיים מחודשים לקהל שלכם בכל פעם שרמת האנרגיה מאיימת לרדת, ולרענן מחדש את הקשב והחיות שלו.

כולנו יודעים עד כמה חזקה וחשובה השפעתו של הקפאין שבמשקה זה, ומכאן הצורך בו. הרי כל אחד ואחד מאיתנו מתחיל את יומו עם כוס קפה, ומרגיש שפשוט אינו יכול בלעדי אותה לגימה ראשונה בבוקר. היא הרי כל כך חיונית לתפקוד שלנו. את הכוס הראשונה של הבוקר אפשר ללגום בבית (כפי שרובנו אכן עושים), אבל ביום ארוך אנו זקוקים לעגלות קפה לתדלוק נוסף, לשעת הצורך. הקפאין הלא מתמוסס ונעלם לאחר זמן מה, ואזי קיומן של עגלות קפה בסמוך מאפשר לנו לצרוך מנה חדשה ורעננה נוספת שלו, להתעוררות מחודשת.

 

עגלות קפה – הברזיה האמיתית של כל התרחשות

אבל המשמעות של עגלות קפה באירועים שכאלו (כמו גם במקום עבודה או במקומות ציבוריים) אינה נעצרת רק בסיפוק הצורך באספקה סדירה של המשקה המעורר. הן הרבה יותר מכך.

בעבר דיברו על בר המים – ה"בירזיה" המודרנית של המשרד – כעל מקום מפגש ושיח. אבל למעשה, מי שמתפקד ככזה בפועל, ובמיוחד בישראל, היא מכונת הקפה המשרדית. ובאירועים ובמפגשים, אלו הן עגלות הקפה.

זהו מקום מפגש מטבעו. כולנו זקוקים למשקה שמסופק על ידי בר קפה לאירועים, כולנו מתנקזים לשם בשלב כזה או אחר. זו אינה כוס מים שנמזגת כלאחר יד תוך שניות בודדות, אלא כוס משקה מהביל שצריך להכינו בצורה מדויקת. כל זה מחייב המתנה, יוצר תור מסוים, והנה נוצרת הזדמנות מעצם ריכוז האנשים זה ליד זה לשיח, למפגש, להיכרות. בעגלות קפה יש גם בדרך כלל סוגים שונים של כיבוד נלווה או משקאות מסוגים שונים (מקיאטו, אספרסו, אייס, מוקה ועוד), המהווים תירוץ להתעכב עוד בקרבתן, כמו גם למצוא פתיח לשיחה עם העומד לידך.

עגלות קפה, לפיכך, הן גם ספקיות של קפה וגם תירוץ נהדר לתפוס לשיחה את האדם שרציתם, להכיר אדם חדש, להחליף מילה ואפילו כרטיסי ביקור. השיחה פשוט מתגלגלת לידן, מעצם הצורך המשותף באותו קפאין משמח ומעורר. רוצים לדעת מה קורה ומה הבאז בכנס? הכי טוב לשמוע על כך באזור עגלות הקפה.

בשורה התחתונה: אירועים עסקיים – רק עם בר קפה לאירועים או עגלות קפה צמודות. מרכיב חיוני להצלחת האירוע.

הוסף תגובה