עוגות בצק סוכר

באירועים שונים כגון: ימי הולדת, בר או בת מצווה, חתונה, חתונה כסף או זהב  או סתם חגיגות קטנות של הצלחות בעבודה ישנה חשיבות רבה לכיבוד ולאוכל הנמצא באירוע. לעיתים קרובות נחשבת העוגה המוגשת כגולת הכותרת. במיוחד באירועים של ימי הולדת. עוגות בעלות מראה מפואר הנפוצות בעיקר בחתונות או עוגות בעלות קישוטיות יצירתית במיוחד אשר נאפת במיוחד לימי הולדת נהוג לקשט ולצפות בבצק סוכר. עוגות אלו נקראות – עוגות בצק סוכר.

עוגות בצק סוכר, בעצם, נותנות אין סוף אפשרויות ליצירת עיצוב וקישוט על גבי העוגות. עוגות בצק סוכר הן העוגות בעלות מספר קומות אשר הנכם מכירים מחתונות או אירועים מפוארים אחרים. עוגות בצק סוכר אלו מושכות את העין ואת תשומת הלב ויכולות להיות בלתי נשכחות שנים לאחר האירוע. עוגות בצק סוכר טעימות מאוד ומגיעות בטעמים שונים. עוגות בצק סוכר לרוב הן עוגות יבשות אשר לא מצריכות קירור כלשהו משום שבצק סוכר לא עמיד בלחות. אבל מצד שני עוגות בצק סוכר נשארות יציבות לאורך זמן רב אחרי טלטלות רבות ומאפשרות עריכת אירועים במקומות לא שיגרתים. עוגות רגילות היו נמעכות או נוזלות במעבר ממקום למקום, אז עוגות בצק סוכר שומרות על צורתן גם לאחר נסיעה ארוכה וקשה שבה מהמורות רבות. 

 

עוגות בצק סוכר ידועות בדקורטיביות של צורת העוגות עצמן (צורות לב, או מספר קומות) אך גם, ואך יותר, בקישוטיות הפיסולית שלהם. דמויות חתן וכלה אשר מתנוססות על עוגות בצק סוכר לחתונה יכבשו את לב כל האורחים. דמויות בעלי השמחה ישובות מעל העוגה בפוזות או סיטואציות מצחיקות. עוגות בצק סוכר מאפשרות את כל העיצובים אשר עולים על דמיונכם. כמו כן על עוגות בצק סוכר ניתן לצייר בעזרת צבעי מאכל. עוגות בצק סוכר כובשים במיוחד את לב הילדים ומשמחים את ליבם כאשר ביום הולדתם הם זוכים בעוגת יומולדת אשר עליה מצוירים או מפוסלים דמויות מצוירות (הלו קיטי, פו הדב, פאואר רנג'רס ועוד) או אמתיות (כוכבי טלוויזיה מתוכניות שונות מערוץ הילדים) אשר הוא הכי מעריץ. עוגות בצק סוכר משדרגים כל אירוע. באם בחרתם בסגנון אירוע קלאסי, עוגות בצק סוכר עם עיטור קל בצבעים לבן וקרם יוסיפו להרגשה ולהתאמה לאירוע. באירועי ימי הולדת אשר בהם כדי שעוגות בצק סוכר יהיו מעוצבות כך אשר יעלו חיוך בפני האורחים ובעלי השמחה, ניתן להשתולל יותר עם בצק סוכר ולפסל או לצייר דבר מה יצירתי הקשור באירוע או בבעל השמחה.

עוגות בצק סוכר ניתנות להכנה גם בבית. את בצק הסוכר ניתן לקנות בחנויות המוכרות דברי אפייה. כדי לאפות עוגות בצק סוכר צבעוניות ניתן לקנות בצק סוכר בצבעים או להוסיף לבצק סוכר המגיע בצבעו הטבעי צבעי מים.

אף ניתן להכין בצק סוכר ביתי אשר לו מתכונים קלים הניתנים בגרסאות שונות במקצת זו מזו. לבצק הסוכר מוסיפים אבקה אשר מוסיפה ומחזקת את יציבות הקישוט לאחר הכנתו. הכנת עוגות בצק סוכר בבית מומלצת בחום משום שהינה פעולה כיפית ויצירתית. באם ישנם ילדים בבית הם יכולים ליהנות עד מעוד מהכנת עוגות בצק סוכר, להכין קישוטים משלהם ולהשוויץ בקישוטי עוגות בצק סוכר שהכינו בעצמם. ישנם סדנאות רבות לעיצוב בבצק סוכר והכנת עוגות בצק סוכר. סדנאות אלו מיועדות למתחילים ולחובבנים גם יחד. כמו כן סדנאות אלו נעשים מתוך הנאה צרופה של הכנת עוגות בצק סוכר, עצם האפייה עצמה של העוגות ויותר מכך, הנאה מעצם העיצוב והכנת הקישוט או הציור עצמו על גבי עוגות בצק סוכר.

הוסף תגובה