עוגות יום הולדת – כי מגיע לנו

עוגות יום הולדת – כי מגיע לנו להרגיש מיוחדים

אין אחד שלא זוכר את עצמו כילד קטן, הממתין בקוצר רוח ליום הקסום הזה, היום בו הוא מרגיש מיוחד, כי הוא באמת מיוחד, כשמסביבו המשפחה וחברים, והמון מתנות מסביב, כשבמרכז מתנוססת לה, במלוא הדרה….העוגה. והנה, עוגות יום הולדת היו אז ליבן של השמה, וכך נותרו בדיוק גם היום. והנה התחתנתם, והבאתם צאצאים לעולם, ועבורכם הופכת מסיבת יום ההולדת כאירוע שיש להתכונן אליו מראש, כמו ארגון הפעלה מעניינת, בלונים, הפתעות מרתקות, כשהשיא בחגיגות הן בדיוק כמו אז –  עוגות יום ההולדת. כהורים רגישים עליכם להקדיש זמן לא מבוטל מראש על מנת לתת לפרי בטנכם את התחושה שהוא מיוחד, בדיוק כפי שהיום הזה, מיוחד עבורו. כמו בכל דבר הקשור בילדים, הדבר הנכון ביותר לעשותו, הוא להאזין להם, ולבדוק מה רצונותיהם והעדפותיהם ולשתף אותם ככל האפשר בכל התהליך. גם ילדים בגילאי שלוש וארבע עשויים כבר לדעת מה העדפותיהם, כאשר הם מכוונים באמצעות השאלות המנחות.

עוגות יום הולדת – יום הולדת הנה בא!!!

ואז תגלו עד כמה לילדכם יש דמיון ומעוף. אם זו עוגת שבאה לידי ביטוי במשחק הכדורגל האהוב עליו, כלי נגינה, דמויות מסדרות טלוויזיה ואפילו בדמותו שלו עצמו, והפיתרון לכך הוא בדמות עוגות מעוצבות. אז מהן בדיוק העוגות המעוצבות? העוגות הללו הן שיטה שמשלבת בתוכה ציור, פיסול ואפייה, ומעלה את הרגע הקסום לדרגה של רגע מתוק בלתי נשכח, והן מכונות  עוגות מבצק סוכר. זהו בצק שנועד לרידוד וציפוי עוגות ראווה, כאשר מרכיביו המרכזיים הם אבקת סוכר, ג"לטין, וגלוקוזה נוזלית. הבצק נלוש עד הגמישות האופטימאלית לרידוד, והוא מיועד לציפוי העוגה, ולפיסול המעוצב מעליה. הפיסול הינו אומנות בפני עצמה. הוא מצריך יד אומן מיומנת ומוכשרת. אין צורך לשמור את העוגה במקרר, אלא לשמור אותה במקום קריר ומוצל.

 

עוגות של חלום בכל גיל

יום ההולדת אינו בלעדי לילדים בלבד. ישנם גילאים המסמלים מעבר מפרק אחד בחיים לפרק חדש, עם אופקים חדשים ותקוות חדשות. " החלפת הקידומת", היא הזדמנות מצוינת להענקת עוגות יום הולדת מעוצבות.יום הולדת 30, אינו סתם גיל עגול. הוא מסמל סיום לימודים וקריירה ברורה שתימשך לאורך שנים עם זוגיות קבועה וילדים.בגיל הזה ישנו הרצון למתוח מעט את הרגע וליהנות עוד קצת מהסטאטוס החופשי ונטול הדאגות. עוגות יום הולדת בשילוב ארוחה או טיול רומנטיים בשילוב עוגה חלומית יעשו את הזיכרון המתקתק הזה למשך שנים רבות. גם יום הולדת 40 מסמל שינוי. זהו הגיל שבו הקצב של ההישגיות מתחיל להאט, ובין עבודה, זוגיות וטיפול בילדים, מנסים להפיק את המיטב מהשנים הצעירות שעוד נותרו, על מנת להספיק ולהגשים את כל החלומות שנרקמו.אחת הדרכים להגשמת הלום של החוגג היא מתנה המביעה אופטימיות כמו לדוגמה טיול אתגרי בטבע, או רישום לסדנה, וכמובן שהמתנה מוענקת בצירוף עוגה נפלאה. יום הולדת 50 מסמל הגעה אל המנוחה והנחלה. מתנות מיוחדות בגיל המיוחד הזה עשויות להיות יום ספא מפנק, או חוויה יוצאת דופן כמו טיסה בכדור פורח, כמו גם אולי מתנה פרקטית של כורסת טלוויזיה וכל זה בליווי אחת מעוגות יום ההולדת.

אין סוף לדמיון ולאפשרויות, כי עוגות יום ההולדת מיוחדות, יותירו בליבכם טעם של זיכרון מתוק…

הוסף תגובה