עוגות מעוצבות מבצק סוכר ליום הולדת

אחרונה יותר אנשים פונים למעצבי עוגות מקצועיים ומזמינים עוגות מעוצבות ליום הולדת ,עוגות לבר.בת מצווה עוגות מעוצבות לחתונה ולכל אירוע מיוחד אחר. עוגות אלו מרהיבות ביופיין,מעוטרות ומעוצבות במיטב פיסולים ועיטורים אמנותיים ששובים כל עין.עוגות מעוצבות בבצק סוכר הן טרנד עיצובי ועכשווי לכל אירוע שהופך את האירוע לחגיגה ולחוויה טעימה ובלתי נשכחת.

בעוגה טלי מתמחים בעיצוב עוגות מיוחדות לאירועים מיוחדים,אנו נוכל לתת לך טיפים לגבי בחירת המתכון הנכון לעוגה מעוצבת אותה תוכלו להכין ולעצב בעצמכם.

דבר חשוב מאוד שצריכים לדעת בבחירת המתכון שעוגה מעוצבת מבצק סוכר מאופיינת בעיטורים מרהיבים של פיסולים מבצק סוכר בדמויות שונות על פי בחירתו של הילד והילדה והן בעלות משקל נכבד,על כן העוגה צריכה להיות מספיק יציבה על מנת שהעיצובים שעל העוגה לא ישקעו לתוכה או יפלו ממנה. המתכון הטוב ביותר לעוגה מעוצבת מבצק סוכר יהיה על כן כל מתכון שתבחרו מסוג עוגות בחישה. עוגות בחישה  או בשמן השכיח עוגות בחושות, הן עוגות פשוטות יחסית להכנה בהן מכניסים את כל החומרים לקערה ומערבבים,ללא צורך בהפרדת החלמון והחלבון והקצפת החלבונים. פשוט שמים את כל החומרים הדרושים יחד ומערבבים על לאיחוד החומרים,יוצקים לתבנית משומנת ואופים רצוי בחום בינוני. למתכונים במגוון טעמים המתאימים לעיטוף בבצק סוכר תוכלו להכנס לאתר שלנו ולהכין בעצמכם.

אנו בעוגה טלי, מקיימים גם סדנאות לעיצוב עוגות בבצק סוכר ומלמדים באופן מקצועי ובאוירה נעימה את כל שלבי עיצוב העוגה,טכניקות עבודה ועיצובים מסוגים שונים, כך שתוכלו ללמוד גם לעצב בעצמכם את עוגת החלומות שלכם לקרוב משפחה או חבר ולהפתיע בעוגה טעימה ויפה. כנסו עכשיו  וקבלו גם טיפים נוספים http://www.ugatali.co.il 

הוסף תגובה