עונת המנגל כבר כאן

טל תגר

עכשיו, כשהגשמים כבר נגמרו והחורף כמעט מאחורינו, אפשר לרענן את החצר או המרפסת, להזמין את כל החבר'ה לשבת בערב בחוץ (גם אם עדיין קריר במקצת), ולהכריז רשמית על בואו של האביב. את ההכרזה הזו ניתן לבצע עם הטקס הרשמי של הימים החמים – המנגל, שגם מחוץ ליום העצמאות משמש כפעילות החביבה ביותר על מרביתנו; בפיקניק, על חוף הים, או הכי טוב – אצלנו, בחצר האחורית, קרוב למקרר, לשירותים הנוחים, ולטלוויזיה שמשדרת משחקי כדורגל. ואם כבר מנגל – אז הכי טוב עם מכשירי הברביקיו של איסמור. 

איסמור משווקת מכשירי ברביקיו נייחים חדשים, עשויים מאבן, תוצרת חברת MCZ האיטלקית. את המכשירים ניתן להציב בכל גינה או מרפסת, וליהנות משתי פונקציות עיקריות: מצד אחד הדלקה מהירה, שאפיינה עד כה תנורי גז חדשים; ומצד שני – טעם משובח של בשר שנצלה על גחלים. ניתן לבחור מכשיר המופעל אחת באמצעות פחמים רגילים, או מכשיר עמיד יותר לחום גבוה, המיועד לצלייה איטית, מופעל באמצעות עצי הסקה, ומתאים למי שאוהב את הבשר שלו מעושן באיטיות, בארומה עדינה של עצי אורן או זית. גם לאוהבי המזון המהיר יש פתרון אידיאלי – התקן מיוחד שכולל מבערי גז יכול להתחבר בקלות רבה בתוך תא הבעירה הרגיל של המתקן. בנוסף, כוללים חלק מהדגמים טאבון אמיתי לאפיית לחמים, בנוסף למתקן צליית הבשר. 

כל מתקנים הברביקיו של איסמור מגיעים בחלקים קטנים, קלים יחסית, וניתנים להרכבה עצמית. לדגמים כולם מראה יוקרתי בעיצוב איטלקי, הם קלים ונוחים לתפעול, וגם הניקיון שלהם פשוט, מאחר ורוב הדגמים כוללים מגירה נשלפת שבאמצעותה מרוקנים את האפר שנותר מהפחמים. 

טווח המחירים נע בין 1,500 ₪ למכשיר ללא ארובה, ועד 7,000 ₪ למכשיר יוקרתי המכיל משטחי עבודה בשני הצדדים.

הוסף תגובה